Borte bra, men hjemme best

Det er ganske morsomt hvor mye vi alle gleder oss til ferie, men så utrolig godt vi synes det er å få tilbake hverdagen også. Det er de der rutinene vet dere, som er så utrolig viktige. Jeg skal tilbake til trening, matbokser, cardio og skolebenken. Livet er herlig 🙂 Jeg må bare beklage at det har vært litt dårlig med blogging i det siste, men jeg har litt annet fokus nå om dagen. Jeg har kun 1 måned igjen på skolen – da er jeg ferdig med bacheloren min! Sykt å tenke på, men det blir veldig godt. Etter siste eksamen er ferdig den 15.mai blir det et nytt fokus, nemlig KONKURRANSEDIETT 😀 Kjenner jeg blir helt i hundre av å se bilder fra konkurransene som har vært, og gleder meg veldig til å stå på scenen selv igjen. Høsten 2012 skal jeg være MYE bedre enn jeg var høsten 2011. Jeg er så gira som det går an å bli, og har ikke ord for hvor godt det skal bli å komme i form igjen.  Som i fjor kommer jeg til å dele det aller meste, slik at dere faktisk får se endringen det er mulig å gjøre uke for uke. 

Nå er jeg klar for å ut å leke meg i snøen, og nyte den siste delen av påska. Senere ikveld blir det ei kveldsøkt på Kaliber, og det skal bli godt å kjøre tungt på beina. Fremside lår er på planen i dag, og da kjøres knebøy, ettbeins beinpress og beinspark. Perfekt avslutning på ei herlig påske 🙂 Håper dere nyter dagen folkens, og er opplagte til å møte hverdagen i morgen!

My kind of snømann! 😉

18 kommentarer

Siste innlegg