Fredag & Påskeferie

Da har jeg offisielt tatt PÅSKEFERIE! En av de fineste tingene med å være student er alle feriene man får 🙂 Jeg skal kickstarte påsken med en økt på bakside lår og biceps. Jeg begynner alltid med den største muskelgruppen, da dette gir bedre treningseffekt. Trening av store muskelgrupper som bein og rygg øker den naturlige produksjonen av anabole hormoner i kroppen for en kortere periode, og dette kan du utnytte ved å trene store muskelgrupper før små.  Vil du lese mer om  dette kan du klikke her. I dag kommer jeg til å kjøre disse øvelsene:

Sittende lårcurl

Utfall i smith

Strake markløft

Nordic Hamstrings

Hip thrust

Bicepscurl med z-stang

Hantelcurl

Hammercurl

Jeg kom akkurat inn fra tur med godjenta mi, og det snør her i Trondheim i dag. Jeg som hadde begynt å ta frem vårklærne. Det blir forhåpentligvis digg skiføre av all snøen! Ski hører med til påska, og det samme gjør appelsin og kvikklunsj. Selv om jeg skal kose meg med kvikklunsjen min skal jeg prøve å komme med litt sunnere mattips enn det iløpet av påska også, så stay tuned 🙂


Boller og brus hører også til påsken 😉

STOR PÅSKEKLEM TIL DERE ALLE 😀

17 kommentarer

Siste innlegg