:)

Jeg har sagt det før og jeg kan ikke gjøre annet enn å si det igjen – jeg har verdens beste lesere. Uansett hva det skulle være er dere alltid der for å backe meg opp, og det betyr uendelig mye. Ord blir litt små, og jeg vet ikke hva annet jeg skal si enn tusen hjertelig takk. Jeg som liksom skal være så tøff liker egentlig ikke å innrømme dette, men jeg ble skikkelig rørt av å lese kommentarene deres. Dere er faen meg en fantastisk gjeng 😀 Det å høre at jeg inspirerer og motiverer dere motiverer igjen meg til å bli enda bedre. Så igjen, tusen tusen takk – jeg er så takknemmelig for at dere følger meg 🙂 

Uka her har startet med to killer treningsøkter, og jeg har økt i nesten alle øvelsene! Det er så fantastisk gøy når man har slike økter, og det er nesten litt sykt at det skal ligge så mye glede i noe så enkelt som å løfte en tyngre vekt enn sist. 70 kg i strakmark var lett i dag – og den vekta har jeg ikke vært i nærheten av å klare tidligere. Etter strakmarken var skulle jeg ta nordic hamstrings i den nye ribbeveggen på Kaliber, og det var noe helt annet enn hvordan jeg har kjørt den tidligere! Før har jeg kjørt denne øvelsen på en benk, hvor noen sitter på beina mine for å holde meg nede. Å kjøre den i ribbevegg var mye tyngre – men som den reiv! Jeg kommer nok til å gå hjulbeint et par dager, men klisjeen er faktisk sann: No pain, no gain!

Måtte ta et bakfra også, når jeg først skulle begynne med harryflexing 😉 Ettersom jeg er tom for favorittproteinet, peanutbutter chocolate, er det litt krise i heimen. Jeg har så sykt dilla på peanøtt/sjokolade for tiden, så det var nesten nummeret før jeg kjøpte meg en Snickers. Neida 😉 I stedet lagde jeg min deilige miks av peanøttmel, melkesjokoladeprotein, salt, stevia og vann og var i himmelen et par minutter. Vet jeg har vist dere bilde av miksen før, men bare i tilfelle noen ikke fikk det med seg kommer det nå et nytt et: 


Prøv det og takk meg senere 😀 

Nå skal jeg være flink student i en liten stund til, før jeg skal kose meg i armene til verdens beste resten av kvelden. Velfortjent føler jeg!  Håper dere har har en fin kveld alle sammen 🙂 

33 kommentarer
    1. Jeg digger deg Nora! Du inspirerer meg kjempemye! Har jeg dårlig motivasjon til trening, tar jeg en titt innom bloggen din..Så er alt på topp 😀 Trener selv en del styrke, fordi jeg liker veldig godt og synes det er fint med muskler på jenter. Har selv merket sykt stor framgang siden jeg startet, og mer skal det bli! Jeg liker også veldig godt de oppskriftene du kommer med på sunnere søtsaker og andre sunne alternativer. Takk for at du blogger!

    2. Du ser helt rå ut nå – noe du gjør under seson også!! Du har jobba beinhardt for den fysikken der, de som sier noe annet har virkelig ikke fulgt med, men som du selv sier “haters gonna hate” – virker ikke som om man noen ganger kommer unna enkelte.
      Men uansett – ryggen din er heeelt AMAZING! Det er min motivasjonsboost for en knallhard ryggøkt i morgen! Markløft here i come 🙂
      Ha en fantastisk kveld Nora, og husk at det er mange som støtter deg og ser opp til deg! De andre kan du bare drite i;)

    3. Stå på! Leste et sted der det sto: Don´t´be careless, but care less! Er så sant så sant:) Bry deg mindre om de som tydeligvis ikke har bedre å si, uten å bli likegyldig. Du ser utrolig bra ut 🙂

    4. Du er fin jenta mi <3 Vær fornøyd med deg selv - hardt arbeid å ha den kroppen du har nå, og i sceneform. Uansett er det noe en vier livet sitt til, skjønner at det kan gå innpå deg, men who cares om andre som bare vil trykke deg ned. Viktigste er at du selv liker deg for den du er, bonus er jo at kjæresten synes du er nam! 😉 hehe.. Love you<3

    5. For å være HELT ærlig synes jeg du ser sunnere ut nå enn på konkurransdagen (eller dagen før), så takk og pris for at du ikke har “konkurransekropp” hele tiden 🙂 Det tror jeg ikke hadde vært sunt.
      Regner med at den peanøttmel-miksen din smaker bedre enn den ser ut… ;.) Forresten, det er masse kakerøre som absolutt må smakes på før steiking også (og som smaker VELDIG godt), men som heller ikke ser så fantastisk ut 😀

    6. Hei!
      Du ser bare helt fantastisk ut nå, ser du er blitt større og sterkere! 🙂
      Keep up the good work!

    7. du e mitt største forbilde, nora !
      du e så flink!! du har motivert mæ te å satse på det hær 🙂

    8. fine Nora<3 du ser fantastisk ut både før og etter konkurranse!
      jeg bare lurer på om du har prøvd eller kjenner noen som har gått på gerilja kardio programmet? og om det isåfall virkelig funker bedre/raskere enn annen trening for fettforbrenningen?

    9. DU er en fantastisk, inspirerende og FLOTT jente! Jeg ble så sint tidligere over å lese at noen kan nedverdige seg til å si så latterlig teite og FEILE til et så flott menneske. Kroppen din er DIGG!!! Og det SYNES virkelig at du har gode styrkeøkter om dagen. Stå på 🙂 Du ER motivasjon! Og den miksen skal jeg helt klart prøve ut.. 🙂 Klem

    10. Du ser helt utrolig bra ut, du er en sunt forbilde for unge jenter! Jeg leser bloggen din hver dag, du inspirerer med god mat og masse kjekke oppskrifter. Heier på deg, og ikke bry deg om hva folk måtte mene…de er nok bare misunnelige og late. Late folk som ikke oppnår det du har gjort fordi de ikke gidder. Du står på du! Jeg har endelig turt å bevege meg ut av aerobic salen og inn i styrkeavdelingen..det er jo sååå gøy! Jeg merker at jeg er blitt sterkere og har masse overskudd! Hilsen jente 22 år 🙂

    11. Flinke flinke Nora! 🙂 Jeg vil også klare nordic hamstrings!
      Jeg har også skikkelig dilla på sjokolade og peanøttter, så jeg pleier å lage meg en “grøt” av mager vaniljekesam, sjokoprotein og en ts peanutbutter…. mmmm <3

    12. Du er så flink Nora! Og det at personen kritiserer deg og sier du ikke han ha lagt på så mye muskler siden NM, så er jo det fult mulig med mye styrke sånn som deg og mer mat! Stå på, du er best og en sann inspirasjon!
      -Marte

    13. Jeg synes du er flott jeg Nora. Det ikke folk skjønner er når du flexer på de bildene så ser man jo større ut enn hva man ville gjort om man bare hadde stått helt vanlig. Du er absolutt ikke overdrevet trent, rett og slett bare i god form!
      Et spørsmål; er det lurt å prøve oppskriftene dine om man er på diett/kutter ned på fettprosent? Begynner å bli en smule lei kyllingen og grønnsakene, men er skummelt å bevege seg inn på andre områder :)).

    14. Fine, flinke du!
      Jeg prøver selv også å øke for hver nye treningsøkt. Men jeg sliter veldig med markløft – det er grepet rundt stanga som hemmer meg i å øke mer. Jeg kjenner jeg klarer å løfte tyngre, nå er jeg på 60kg, men når jeg reiser meg opp er det nesten like før stanga glipper mellom fingrene på meg. Skikkelig ubehagelig. Bruker hansker óg.
      Har du noen tips/triks?

    15. Jeg trorvet at alle som har greie på trening og kosthold synes du ser flott ut Nora! man kan ikke gå rundt i konkurranseform året rundt, og jeg lar meg inspirere av matinnleggene du skriver, så her kommer spørsmålet mitt: Til eggefluff, bruker du stevia vanilje eller en annen smak? hva passer best i kaffe? takker på forhånd!

    16. Du ser helt fantastisk ut!
      Jeg har drevet med aktiv styrketrening i ca et halvår nå, men nå er målet Fitness NM! Gleder meg! 😀

    17. Jeg begynte å lese bloggen din for et par uker siden, og jeg må bare få sagt det jeg også: Du er veldig inspirerende! Jeg sliter veldig med spiseforstyrrelser og har brukt trening på feil måte lenge. Målet var bare å gå ned i vekt, men nå er jeg lei alle innleggelser. Jeg blir inspirert av deg til å tenke annerledes og få litt muskler i steden for å bryte dem ned. Du er så flott! Tusen takk for denne fine bloggen. Du ser hverken ut som en mann, bolet eller alt det andre stygge noen har kalt deg. Stå på flinka!

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg