Sushitime

Som dere kanskje har fått med dere ELSKER jeg sushi, men jeg har faktisk aldri prøvd å lage det selv før. I går ble det prøvd for første gang, og gjett om det skal gjøres flere ganger. Det var utrolig godt, og ikke minst veldig gøy! Man kan jo lage så mange forskjellige ruller, og legge hva man vil inni. Vi brukte salma laks, scampi og rogn i tillegg til vårløk, agurk og avocado. Til neste gang har jeg mange ideer om andre sunne herligheter som skal inn i rullene. 

Veldig fornøyd frøken med ett av fatene som var fulle med sushi 🙂 De var ikke like fulle etter vi var ferdige, for å si det sånn 😀

Nå har jeg virkelig helgefølelse 🙂 Etter å ha sovet lenge ble det peanøtt-pannekaker til frokost (oppskrifta kommer) etterfulgt av en skikkelig kosetur på ski ute i marka. Resten av kvelden skal jeg slappe av og lage proteinpizza med kjæresten, før jeg skal på jobbe på Vega i natt. Veldig greit å jobbe ute i helgene når man ikke drikker noe særlig selv 😉 I morgen er det klart for ei ny styrkeøkt, og jeg har funnet en ny favoritt å spise post-workout!  Vet det kanskje ikke ser så godt ut – men det er det!!! Bland melkesjokoladeprotein, peanøttmel, litt salt, litt steica, noen dråper stevia english toffee godt og tilsett vann til du får en “grøtete” konsistens. Så tar du deg en skje og NYTER herligheten! 

Endelig er det lørdag – kos dere alle sammen 😀

18 kommentarer

Siste innlegg