Torsdagstrening

Da var dagens treningsøkt over, og selv om skulda ikke er helt 100% enda er jeg godt fornøyd med økta. Jeg har kun 1 arbeidssett på hver øvelse nå, men tar alltid oppvarmingssett før øvelsene. Hvor mange kommer an på hvilken øvelse jeg kjører. På bøy har jeg ofte 3-4 oppvarmingssett, mot 1 på øvelser som sidehev. Det viktigste er å kjenne seg klar til hovedsettet! Dagens økt så slik ut: 

Rotator cuff 10 x 5 kg

Hammerstrength brystpress 8 x 40 kg

Skråbenk 11 x 17,5 kg

Cable cross 12 x 15 kg 

Skulderpress 6 x 17,5 kg

Sidehev 10 x 9 kg

Stående tricepspress 10 x 7,5 kg

Sittende tricepspress 8 x 8 kg

Sittende dips 13 x 45 kg

Stående tåhev 10 x 180 kg

Jeg trives veldig godt med den nye splitten, og liker å få kjørt gjennom kroppen så mange ganger i uka. Det er mye trening, men det er sånn jeg liker det 🙂 Jeg har alltid med meg ei lita notisbok på trening hvor jeg skriver ned antall kilo/reps på hver øvelse, og da SKAL jeg løfte mer enn det neste gang jeg kjører økta. På den måten kommer motivasjonen mer eller mindre av seg selv 🙂 

Dagens første måltid ble kyllingsalat, og i dag prøve jeg å ha Thousand Island dressing uten kalorier over. Den var faktisk veldig god, så må bare tipse dere om den. Den finner dere her, og om du bruker koden SIV084 får du $5 i rabatt. Da betaler du kun for frakt for å få denne i hus 🙂 Senere i dag blir det langt i fra kalorifri mat, ettersom jeg skal på mexicansk resturant og spise med jentene før vi skal på skolerevy. Gleder meg masse, og tror det blir en veldig bra kveld!

Hva har du trent i dag? 

20 kommentarer
    1. Jeg skal trene rygg, biceps og mage i dag 😀 herregud, gledet meg helt siden jeg sto opp! Blir min 3 treningsøkt i dag. Jeg er virkelig en alt for rastløs person til å sitte stille.

    2. Hva gjør du med treningen når du blir syk? Jeg opplever ofte at jeg må ta meg helt pause fra treningen, i 3-4 dager for kunne bli helt frisk. Hvis jeg trener samtidig som jeg er syk, selv om det bare er litt syk, holder det seg lenger. Men jeg hater å ta med så lang pause som 3-4 dager. Hva gjør du da?

    3. Wow, du er inspirerende og sterk altså 😀 Stå på!
      Men shit…10 kg på rotatorcuff, damn..da sier jeg hasta la vista gode skuldre og hei skade.. hehe

    4. I dag ble der rygg/bi og spinning 😀 Kvelden avslutter med kylling&brokkoli, i armkroken til en kjekking 😉

    5. Har ikke fått trent idag, dessverre. Ikke på mange dager, faktisk, da jeg har blitt skikkelig forkjølet! Syns liksom ikke noe om å stå på treningssenteret og nyse… Forhåpentligvis på bedringens vei nå. 🙂 Kos deg ikveld, hørtes supert ut!

    6. Jeg fikk en pakke fra iherb i dag med forskjellige Walden farms dressingen, woho! 🙂
      Brukte du walden farms under konkurransedietten også?
      Ha en fin kveld 🙂

    7. Wow, så sterk du er! Virkelig motiverende!
      Jeg har trent bryst, skuldre og triceps i dag, og klare endelig 18kg i skråbenk (på hver arm altså), 6 reps! 😀 Jeg er overlykkelig!
      Og salaten så kjempegod ut, forresten 🙂

    8. hei nora! du har så utrolig fin kropp! Kan du gi meg noen tips til å gå ned et par kilo på 2/3mnd? hjelper det å jobbe 30 min hver dag? eller blir det for lite? Håper du svarer!:)

    9. Så flink du er! Og gud for en herlig utstråling du har 🙂 Alltid like blid og søt :))
      Mvh. Silje 🙂

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg