Run like you stole something

Dette har vært en strålende dag så langt – og jeg håper den forsetter på samme måte! 😀 Jeg har en app som kommer med motivasjons-quotes til meg hver morgen, og akkurat i det jeg skulle løpe intervaller i morrest kom følgende opp på skjermen min: Next time you do cardio – run like you stole something. Tipp hvem som ga full gass på mølla etter den beskjeden!? Herlig start på dagen! Så var det klart for forelesninger på skolen, og etterhvert ble det sol og skyfri himmel. Da var det bare å skippe de siste timene på skolebenken og heller få skiene på – må utnytte slike dager! 🙂 Nå skal jeg slappe av litt før jeg skal trene styrke senere ikveld, det blir digg! Elsker dager som er fulle av aktivitet, jeg er virkelig ikke skapt for å sitte på ræva 😉

Tenkte jeg skulle fortelle dere litt om kosttilskuddene jeg tar før trening, nemlig XtraVol og Kreabolic. I tillegg tar jeg et pumomiddel for litt ekstra piff! Men det virker på meg som mange jenter er redde for å prøve kreatin – og derfor vil jeg presisere at det absolutt ikke er noe skummelt med det. Kreatin monohydrat er faktisk det best dokumenterte produktet for økt styrke og muskelvekst. Inntak av kreatin vil for de fleste føre til at man kan ta flere reps/tyngre vekter. Enkelte kan trekke litt vann i kroppen av kreatin, og jeg mistenker at dette er hva jenter er redde for. Men husk at dette er veldig individuelt, på meg har det ingen innvirkning og jeg brukte kreatin hele veien frem til NM i fjor. Så er det jo selvfølgelig sånn at det vannet man eventuelt samler i kroppen forsvinner når man slutter å bruke produktet 😉 Ingenting å være redd for med andre ord!


Et hederlig forsøk på å være flink blogger å ta bilde av meg selv i speilet! Bomma bare litt 😉


Øvelse gjør mester! 😀

XtraVol er rett og slett en blanding av BCAA og L-glutamin, noe jeg inntar før hver styrkeøkt. I tillegg drikker jeg også dette før hver morgencardio eller intervall, for å stimulere proteinsyntesen i kroppen. Da har kroppen litt å gå på frem til første måltid som jeg spiser rundt lunsjtider. Akkurat nå har Nordic Nutrition et pakketilbud på disse to produktene, som du finner ved å trykke her

Nå er det klart for matlaging for denne jenta, er det noe som er sant er det nemlig dette: 

 

25 kommentarer
    1. Hei. Jeg har akksom hørt at man legger på seg av kreatin?? er det det du mener med å trekke vann,at man eser litt ut på en måte? Har en boks stående i skapet,men den er ikke åpnet,nettopp pga en slik redsel. 😉 Trener kardi & styrke. Men d går mest i egen trening med vekter hjemme siden jeg er student og alenemor. :/ så da er det kanskje ikke så mye vits? har sett framgang til n værtfall, mere muskler og mindre fett. men har en frykt for at jeg ikke kommer så langt her hjemme med lette vekter og bare egen kroppsvekt.

    2. Jeg har akkurat begynt å bruke kreatin, jeg trener styrke 3-4 dager i uken og kondisjon 1-2 dager og har 1-2 dager med hvile. Skal jeg bruke kreatinet hver dag eller kun de dagene jeg trener?
      Jeg er nå nylig blitt interessert i trening og kosthold så bloggen din er super da jeg selv har tenkt litt på å prøve meg på BF:)

    3. Er det ikke kommet en blanding av BCAA, L-Glutamin og alle andre aminosyrene i nesten alle proteinbøtter da? Her i California ser jeg ingen grunn til å kjøpe det utenom proteinblandingene…

    4. Hei! Fin blogg du har 🙂 Du som er rimelig proff på styrketrening, har du noen tips til meg om hvordan jeg kan komme i gang med styrketrening? Trener aerobic-lignende ting 5-6 ganger i uka, men ingen styrketrening og føler meg enda som smålubben selv om jeg har tatt av meg 15 kg. Lurer derfor på om det kunne være lurt av meg å begynne med styrketrening for å forme kroppen litt. Men har som sagt ikke trent styrke før, og er derfor rimelig svak. Siden jeg ikke kan så mye om slikt vet jeg jo derfor ikke heller hvor jeg skal starte og hva jeg burde gjøre..

    5. Du ser så flott ut om dagen, Nora!
      Hva heter appen, den skal jeg skaffe meg!
      Ta en titt innom bloggen min, jeg skrev et innlegg om treningsfilosofi som jeg tror du liker =)

    6. Anonym: Det er den gamle versjonen av Spotter appen til Gold’sd Gym! Før kunne man velge hvilken tidspunkt på døgnet motivasjonsmeldinga skulle komme inn, men på den nye må man gå innpå den for å se. Jeg veit ikke om det er mulig å laste ned gamle versjoner lenger da, jeg har bare latt være å oppdatere min 🙂

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg