Chocoholic

Hei dere! Jeg er sjeleglad for at behandlinga i går gikk bra, og at skulderen kjennes bedre ut allerede 🙂 Den fungerte fint på ryggøvelsene i går, men jeg skal likevel ta det lettere enn jeg ellers ville ha gjort på dagens styrkeøkt. Ingen grunn til å kjøre på når man ikke er helt 100%, det er viktig å lytte til kroppen 🙂

Det er snart klart for dagens første måltid, og jeg skal spise tunfiskwok igjen. Bombe? Jeg er og blir et rutinemenneske, og når jeg finner noe jeg virkelig liker holder jeg meg til det helt til jeg blir lei. Svin & eple og kylling & brokkolimos hadde jeg dilla på tidligere, men nå er det altå tunfiskwok som er tingen! Lurer på hva det neste blir 🙂

Uansett, istedet for å vise dere nok et tunfiskwok bilde tenkte jeg heller å vise et bilde av kveldsmaten min! Dette er seriøst noe av det beste jeg får, ikke rart jeg gleder meg like mye hver gang. En boks cottage cheese, sjokoladedip, steviapulver og bær er alt du trenger! Jeg elsker vikelig sjokoladesmaken 😀

Jeg liker å la bærene være halvfrossne, digg med litt tyggemotstand 🙂 Har du ikke bær kan du godt bruke eple også, supergod kombinasjon det også!

Kommer med et lite visdomsord helt på slutten 🙂 Ikke vær redd for å prøve nye ting eller å gå litt utenfor dine egne grenser. Livet er for kort til å ikke være lykkelig, så gjør de tingene som gjør deg glad og kutt ut det som trekker i motsatt retning. Vi klarer alt det vi bestemer oss for, bare  vi jobber nok for det. Husk at if you always do what you always done, you’ll always get what you always got 🙂 

Ha en forsatt sporty dag ! 😀

20 kommentarer
    1. Herlig ordtak!! 🙂 Er helt enig!
      Den kveldsmaten så helt fantastisk ut! Det er noe jeg må prøve meg på når dietten er ferdig. Begynner å bli mye jeg har på “spiselisten” min nå, hehe.
      Ha en super dag Nora 🙂

    2. Sjokolade <3 tror jeg må ta meg en bestilling fra iherb selv snart!
      Herlig sitat, som faktisk er veldig sant. Skal man oppnå fremgang må man faktisk bevege seg utenfor sin egen komfortsone!
      Håper du får en super tirsdag! 🙂

    3. Jeg skal hente pakken min fra iherb etterpå! Gleder meg! Prøvde meg forresten på havregrøten med skyr i dag tidlig, var faktisk ikke så ille altså:D bra alternativ når jeg ikke har fått kjøpt meg proteinpulver enda:D trenger jeg mat inspo en dag, går jeg alltid inn på din og søker:D Hihii gleder meg til å få testa ut steviaene:DD keep up the good work girl!!<33

    4. Hey kunne jo vært gøy å se hvordan formen er offseason-onseason i en skikkelig “før og etter”-stil bilde vs bilde i en av dine bikinier? 🙂

    5. Gjett om jeg skal prøve den desserten da! Bestilte Waldens sjokoladedip og saus etter jeg leste bloggen din. Jeg angrer ikke, for å si det sånn! TAKK 😀

    6. Okei, tusen takk for svar, det er virkelig en motivasjon og lese bloggen din!:) hadde vært gøy om du hadde lagt ut noen treningsvideoer med tips osv:) og bare fortsette med alle de bra matoppskriftene:D Takk for att du blogger!:D

    7. Hei 🙂
      leser bloggen din ofte, og har kjøpt mye av det du anbefaler på iherb.com 🙂
      det steviapulveret fikk jeg i posten i går, og hadde på havregrøten min i mårest med kanel…. jeg måtte kaste hele greia 🙁 ble da så sykt bittert… hvordan skal jeg bruke det for å få “normal” sukkersmak egentlig?? må det bare blandes inn i ting – som bakverk?

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg