Mobilblogging

Nettet mitt har klikket, så det får bli mobilblogging i dag. Bedre enn ingenting 🙂 Jeg har fri fra både jobb og trening i dag, og det er egentlig ganske så godt! Sov litt lenge i dag før jeg våknet til stålende sol og perfekt skiføre. Da var det bare å kle på seg superundertøy og dra ut i bymarka med kjæresten. Herlig 🙂 Ikke bare er det gøy å stå på ski, men herregud på bra trening det er! Jeg var dødssliten da vi var ferdige, og måtte legge meg rett ut. 



Digg å være på skitur med verdens beste Kay 🙂

Gårsdagens middag ble magisk god, og jeg ble alt for mett 😀 Heldigvis falt de i smak hos Kay også, sånn at jeg fikk hjelp til å spise opp den store stablen av lomper! Under ser dere fremgangsmåten, step by step:

 1. Lag tzatsiki av mager kesam, presset hvitløk, revet agurk, salt og litt sitronsaft. Utrolig godt!

2. Fyll lompene med kjøtt og grønnsaker du liker. Jeg brukte laks, paprika, agurk, cherrytomat, purreløk og ruccola før jeg toppet det hele med tzatsiki

3. Rull så mange lomper du klarer å spise – og NYT 😀

Ha en fantastisk lørdagskveld alle sammen! 😀

19 kommentarer
    1. På hvilken butikk får du kjøpt speltlomper? Jeg har ikke funnet det på noen av butikkene jeg har vært innom :-/

    2. Jeg digger bloggen din det er ikke det 🙂
      Men jeg så på nyhetene at Kaliber var tatt for kjøp og salg av anabole steroider og jeg bare wtf?? Du driver vel ikke med sånn? (Jeg tror selvsagt ikke at du gjør det jeg ble bare litt sjokkert…)

    3. Har du ikke tenkt å si noe om at “treneren” din har blitt pågrepet?
      Føler du fortsatt at du kan representere “Kaliber Gym” ved konkurranser?
      Jeg trodde at Kaliber hadde blitt clean, men så feil kan man ta.. Er så utrolig skuffa..

    4. Herregud dette er jo bare helt tragisk! Men det kom jo heller ikke som noen bombe at det drives med dop på dette stedet heller. Så naiv kan man jo heller ikke være. Forferdelig tragisk. Ødelegger jo for alle de som faktisk trener rent. Dette var virkelig tragisk!!!!!!!

    5. Nå får dere gi dere! Om noen er pågrepet, er det fortsatt ingen som er dømt. Og skal derfor regnes som uskyldig inntill til noe annet er bevist. Kaliber har over 600 medlemmer som trener dær, deriblant meg. Og det faller jo på sin egen urimelighet at de som trener der skal få gjennomgå fordi noen andre med tilknytting til stedet muligens har gjort noe ulovlig. Å hva er det egentlig å si ? Enhver har jo ansvar for seg selv og sine handlinger. Og Politiet gjør nok jobben sin.

    6. Hva synes du omdet som har hendt pa kaliber? Vet ingen er domt enda, men det er litt av noen anklager de har mot seg.

    7. Uff, en del ukoselige kommentarer over her :/ Enig med Hilde; man er uskyldig inntil det motsatte er bevist. Folk er ofte litt vel flinke til å trekke sine egne konklusjoner…
      Maten så superdigg ut, elsker røkt laks. Håper du har hatt en fin helg 🙂

    8. Trodde kaliber var clean? Hvor urolig naiv er du? Tror du alle på 3t elr andre senter er clean??? Dop er det overalt, lovlig å bruke! Her er det snakk om salg å hvitvasking av penger… Dessuten er vedkommende uskyldig til han event blir domt, uansett hva så er han Norges beste coach. Kaliber som treningssenter har ingenting med dette å gjøre.

    9. Hanne, jeg får tak i mine speltlomper på Meny på Tiller i hvert fall.
      Nora, du er kjempevakker! Du satte deg ved meg på bussen her om dagen (jeg turte dessverre ikke å si noe, haha..).

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg