Slag i slag

Konserten i går var ekstremt bra, og det er lenge siden jeg har hatt en så morsom kveld. Akkurat det gjorde det ekstra hardt å stå opp til 4 x 4 intervaller i dag tidlig, jeg hadde virkelig ikke lyst til å stå opp klokka 6. Men jeg visste at intervallbuddy Vegard kom til å være på gymmet, og har man en avtale så har man en avtale 🙂 Utrolig god måte å starte dagen på, det gir så mye energi! 

Nå sitter jeg på skolen og er litt mindre effektiv enn jeg burde være. Men det er snart klart for lunsj og dagens første måltid, så satser vi på at effektiviteten kommer etterhvert! Jeg må bare beklage at jeg har vært litt dårlig til å svare på mail og kommentarer i det siste, men det går slag i slag her i gården for tiden. Mye å gjøre på skolen i tillegg til jobb, trening, venner og nyforelskelse har gjort at jeg har hatt litt lite tid til bloggen. Men jeg lover å bli bedre! Jeg er jo storfornøyd med livet, og ville ikke byttet ut noen ting så da får jeg bare ha litt dårlig tid 🙂 

Etter dagens skoledag er det klart for ei styrkeøkt, før jeg skal ut å gå på ski i vakre vinter-Trondheim. Etter det føler jeg at jeg har fortjent en bedre middag med min kjære før vi skal på jobb. Jeg koser meg alltid litt ekstra i helgene, og i kveld tenkte jeg å lage laksewraps! Det er utrolig godt, og ikke minst utrolig enkelt. Jeg kjøper speltlomper, lager tzatsiki av mager kesam og fyller de med røkt laks og det jeg liker av grønnsaker. Speltlomper kan du fylle med det meste, kyllingpålegg, skinke, egg, roastbeef og karbonadedeig er bare noen eksempler.  Dette er et supertips til helgekosen, godt med god samvittighet 🙂


Viktig å spare et par til dessert også 😉 Dødsgodt med sukkerfritt syltetøy og PB2!

GOD HELG ALLE SAMMEN – MAKE IT A GOOD ONE 🙂 

17 kommentarer
    1. Hva er det som er så bra med speltlomper? Ser alle skriver om dem. Har de et bedre næringsinnhold enn f.eks vanlige potetlomper eller tortillalefser?

    2. Jeg har stusset litt over en ting her. Det virker som du spiser veldig sunt og sikkert i underkant av 2000 kcal dagen, hvilken som er mindre enn du forbrenner. Likevel ser du ikke tynn ut (ikke i negativ form, alle trenger ikke være modell-tynne liksom) på bilder. For min del; hvis jeg spiser sånn som deg så begynner jeg å gå ned i vekt og fettprosent. Om jeg legger til kardio i tillegg så er det ikke langt igjen til jeg ser deffa ut. Jeg lurer egentlig på hvordan kostholdet ditt er på deff? For dette kan vel ikke være deff kostholdt, du ser jo 10 kg tynnere ut på bildene fra konkurransen? Men må du ned til nærmere 1000 kcal dagen da for å få noe effekt?:/

    3. Hei Nora! Supert å lese om forelskelse og at du trives med livet! =)
      Jeg bare lurer, hva gjør speltlompene sunnere enn andre lomper? Eller,hvorfor bør man spise de? 😉
      Alltid gøy å lese bloggen!
      Klem

    4. Ser flere har spurt, men spør jeg også: hvorfor er speltlomper bedre enn andre lomper/tortillalefser? Hva koster de?

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg