Ny uke – nye muligheter!

Jeg kan ikke få sagt nok hvor mye jeg elsker mandager. Hver mandag våkner jeg og vet med meg selv at jeg har ei hel uke forran meg med nye muligheter som venter. Og det er en forbanna god følelse 🙂 Jeg startet denne uka med 4×4 intervaller på Kaliber tidlig i morrest. Ettersom jeg har skolefri på mandager frister det alltid å ligge litt lenger, derfor har jeg gjort avtale med en kamerat om å løpe hver mandag og fredag. Veldig lurt å lage slike avtaler synes jeg, for da  man bare opp om morningen. Det gir så god start på dagen å trene tidlig, jeg får iallefall mye mer energi av det!

 Her har dere den usminka sannheten, svett og rød i garderoben etter intervaller 😀 

Trøster meg selv med at jeg tydeligvis har trent hardt nok – wopwop!

Før intervallene drikker jeg XtraVol, som er en blanding av BCAA og L-Glutamin. Smaker veldig godt, og så er det digg å bare ha en boks så det ikke blir så mye forskjellige piller og pulver! Ettersom jeg har fri i dag hadde jeg god tid til å lage dagens første måltid, og det ble en stor kyllingsalat med cashewnøtter. Over brukte jeg denne dressingen, som jeg har blitt avhengig av!

Nå er det klart for litt mer skolearbeid før dagens styrkeøkt. Beina mine er fortsatt totalvraket, men de skal ikke kjøres lettere av den grunn. Ingen har vondt av å trene selv om man er støl 😉 Ønsker dere alle en flott start på uka, og make the most of it! Husk at alt du trenger her i livet allerede er inne i deg, du må bare hente det ut hver eneste dag. Release your potential!

29 kommentarer
    1. Du er så inspirerende Nora! 😀
      Ingenting er mer sant enn at en har potensialet til å oppnå alt en vil, en må bare hente det ut! 😀 <3
      Silje 🙂

    2. Nora du ser så bra ut nå,og så flott du ble med ny hårfarge =).. Jeg trives selv ikke med mandager,synes det er en tung dag,men når økta er over på kvelden,da starter liksom uka mi =) Da er jeg klar for resten =) Deilig følelse !! Da hjelper det å lese slike blogger som din så får men en grei dag uansett =)
      Varm klem =)

    3. Synes det er supermotiverende at du skriver slike motiverende innlegg, spesielt på mandager! Jeg er ofte innom bloggen din flere ganger daglig, men spesielt på mandager, for det er den dagen i uka jeg trenger mest motivasjon, og det finner jeg som oftest her. SUPERT med motiverende innlegg på mandager!!

    4. Hei Nora! 🙂
      Jeg har et sp.mål ang vektnedgang. Jeg har startet å trene ganske intensivt, både styrke og intervaller. Jeg spiser så og si helt rent. Men jeg føler jeg ikke går ned i fettprosent. Føler det er noe som ”stopper”. Er dette normalt sånn i begynnelsen? Kan det være vann som ikke slipper med det samme? Jeg har fått litt muskler på overkroppen, men underkroppen vil ikke slippe fett. Hjeeeeeeeeeeeeeeeeelp! Bør jeg bare fortsette med det jeg gjør og bare vente? Mister litt motivasjon..

    5. Nok et herlig motivasjonsinnlegg fra deg 🙂 Nå gleder jeg meg enda mer til å trene senere idag!! :):)

    6. Hei Nora ! :))
      Hvilket nivå løper du på i 4×4 intervallen? Jeg sliter litt med intervaller, klarer ikke å løpe så fort i lengden, sliter me d å komme utenfor comfortsonen når jeg er på tredemølle, siden jeg ikke er så glad i å løpe. Når eg trener styrke presser jeg meg selv på det hardeste, men ikke når det gjelder på tredemøllen! Har du noen tips? :))

    7. Hei Nora!
      Du ser fantastisk ut, selv etter hard trening 😀 Digger deg! Ser virkelig opp til deg og treningsentusiasmen din! Hadde lyst til å droppe treningsøkta i dag, men så tenkte jeg “hva er det Nora pleier å si?!”, og jeg kom meg på trening gitt!
      Stå på!

    8. Lyst å tjene penger pr.klikk?
      Og i tilegg får du betalt for salg.
      Det er folk som har tjent flere 1000kr på en uke.
      En ting er sikkert, du trenger ikke ha mange lesere for å kunne tjene penger. Hvorfor skal alltid de store bloggerne få penger? Når vi små også kan få.
      PLUSS dette er GRATIS, GRATIS Å MELDE SEG INN OG GRATIS Å BRUKE!
      Også er det ganske så trygt, all infomasjon du gir til de blir holdt hemmelig.
      Du må gi ut personlig info, for å kunne mota det du tjener der inne.
      (Dette er en side for Svensker, norske og danske)
      (Trykk på bildet mitt eller min url for å komme dit)

    9. Hei Nora 🙂
      Kunne du satt opp en oversikt over hvordan en vanlig “cardio-uke” ser ut for deg? Hva, hvor lenge og hvilke dager? Prøver å komme inn i en god rytme på utholdenhetstreningen, så hadde vært gøy å vite 🙂

    10. Bettina: Hei 🙂 Jeg løper litt etter dagsformen jeg! Men alltid minst 5% stigning og mellom 10,5 til 12,5 i hastighet. Hvis du ikke liker å løpe lenge kan jo gerilja intervaller være et supert tips 🙂

    11. hei jeg bare lurer på noe, jeg trener 3 ganger i uka 1 time ca vær gang + går en time daglig frem og tilbake til jobb. trur du jeg har muligheter til å gå ned 20 cm rundt magen innen sommern vist jeg fortsetter med det jeg gjør nå eller må jeg trene mer? er det noe man kan tilsette i vannet som kan hjelpe til å få mere energi å få vekk fett fortere? jeg prøver å spise sundt men jeg bor med en som er kresen så er ikke så lett :/ syntes bloggen din er veldig inspirerende :3

    12. Her er en veldig fin motivasjonsvideo som jeg tenkte du kunne finne inspirasjon i. Mener at det de sier stemmer veldig godt med det du prøver å formidle her på bloggen din 🙂
      http://www.youtube.com/watch?v=lsSC2vx7zFQ
      “When you want to succeed as bad as you want to breathe, then you’ll be successful”
      Ha en fin kveld!

    13. Det skal jeg prøve! Men hva går gerilja intervallen utpå? :))
      forresten, jeg digger bloggen din. den er en stor motivasjon, og igår kjøpte jeg inn masse proteinpulver å slikt, så jeg skal prøve oppskriftene du har lagt ut 😀
      Bettina!

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg