Stolt

Hei kjære lesere 🙂 Da var lørdagskvelden endelig her, og jeg håper dere alle har ei strålende helg. Jeg er for min del overlykkelig om dagen og ikke minst utrolig motivert! Motivasjonen går vel litt i bølgedaler for oss alle, men akkurat nå er jeg skikkelig gira. Liker å være tilbake i det moduset 🙂 Jeg har så mye å se frem til – ikke minst teambuilding med Better Bodies i Stockholm april! Det er så utrolig mange fantastiske utøvere med på det teamet – og jeg er virkelig stolt over å være en del av det. Enn at lille meg får være med ved siden av disse atletene – det er jo helt sykt 🙂  Alle utøverne kommer til å blogge en gang ca annenvær uke på hjemmesiden deres, og min første post finner dere her.

Jeg fikk testet de nye produkutene i går, og likte de med engang! Sjokolade & kokos protein var NAM 😀 Perfekt for ei som er glad i søte saker! Jeg jobbet både i natt og i dag – og jammen skal jeg på jobb i natt igjen også. Ikke mye tid til avslapping i helga med andre ord 😉 Men akkurat nå skal jeg ta meg en tur på Bluebox uansett, både for å bli litt brunere og slappe av. Etterpå blir det jentekveld før er å finne i døra på Vega Club her i Trondheim. Finfin lørdagskveld!

GOD HELG ALLE SAMMEN! 

21 kommentarer

Siste innlegg