Time flies

Dagene bare flyr forbi, nå er det jammen blitt torsdag allerede! Det betyr at det snart er helg igjen, og det er langt i fra feil 🙂 Det blir ikke mye helgekos på denne jenta, jeg skal nemlig på vekterkurs hele helga. Jeg skal jo selvfølgelig få lagt inn trening i timeplanen da, og det er jo alltid kos 🙂 En dag uten trening er jo en dag uten mening!

Jeg har akkurat vært ute på en runde cardio i vinterkulda. Jeg liker egentlig at det er kaldt ute, for da jeg sette opp tempoet for å holde varmen. Jeg var skikkelig sulten da jeg kom inn, og gikk derfor for en lettvint middag. Stor salat med svinekjøtt toppet med ranch dressing 🙂 

Nå er det bare å finne frem finstasen, for i kveld er det bursdagsfest med gode venner. Etterpå blir det ut på byen, og jeg drar som vanlig ut uten å drikke alkohol 🙂 For man kommer ikke unna at alkohol og trening ikke hører sammen, og ei skikkelig fyllekule kan virkelig sette deg langt tilbake. Jeg hadde nok ikke klart å øke vekten på alle øvelsene mine i morgen om jeg hadde dratt på fylla i kveld, for å si det sånn.  Noen ting må man faktisk ofte for å nå målene sine, og i mine øyne er dette et lett valg 🙂 Jeg sier ikke at jeg er ikke totalt avholds, men sparer heller alkohol til spesielle anledninger. Som reglel har jeg det uansett mer gøy uten alkoholen, og ser derfor ikke det store poenget i å drikke når jeg skal ut. Jeg sier like mye dumt og danser like dårlig uansett 😉 


Veldig gøy, veldig dårlig danser og veldig edru 😉 

25 kommentarer
    1. Hvor har du fått ifra at alkohol gjør slik at treningen blir wasted? Eller som du sier “sette deg langt tilbake” ? Bare tull etter min mening

    2. Er forsåvidt enig i at trening og alkohol er en dårlig kombinasjon men det er veldig individuelt hvordan det påvirker en. Personlig klarte jeg å gå ned i fettprosent og samtidig legge på meg 3 kg muskler på et år og gjennom dette året var jeg på fylla minst en gang i uka! Så fremgang hadde jeg, tross utallige halvlitere 😉

    3. Runi: Wasted sa jeg ikke, det er trening aldri 🙂 Men som jeg skreiv, jeg hadde garantert ikke klart å øke på alle øvelsene mine i morgen om jeg hadde dratt på fylla ikveld.

    4. Ane: Så bra jobba 🙂 Og jeg mener selvfølgelig ikke at man ikke har fremgang selv om man drikker, men tror du ikke fremgangen din ville ha vært større om du lot noen av de halvliterne være? 😉

    5. Hvorfor skal du på vekterkurs? Jeg har lest at alkohol stopper fettforbrenning og muskelbygging opptil flere dager.

    6. Hei søte deg! har nettopp begynt å følge bloggen din, og jeg må si jeg fort ble avhengig. Du gir meg mye inspirasjon 🙂 Jeg har gått på diett nå i ca 1 mnd, og det går greit bortsett fra at jeg MÅ ha tyggiss 24/7. Har du vært borti dette? får liksom lyst på noe hele tiden, men kan jo ikke spise alt jeg vil ha, så da blir det til at jeg tar meg en gum i stedet. Forferdelig irriterende. Tips?

    7. Lene: SÅ gøy å høre 🙂 Gjett om jeg kjenner til det! Aldri spist så mye tyggis som da jeg var på diett 🙂 En dag bestemte jeg meg bare for å kutte all kunstig søtning som pepsi max, tyggis og funlight. De første dagene var suget størst, men så forsvant det. Det er egentlig det beste tipset jeg har 🙂

    8. Jeg blir glad av å lese om flere som ikke trenger alkohol for å dra på byen og ha det morro! Jeg er sånn selv også, jeg har ikke behov for alkohol og er helst edru. Ikke at jeg har bestemt meg for å være avholds, jeg bare har ikke lyst å drikke. Digg å ikke trenge alkohol for å kunne slå seg løs eller snakke med folk 🙂

    9. Godt innlegg! (Eller det har du i grunnen alltid!) Hehe. Helt eni i det med alkohol, slik jeg ser det er det faktisk bare en liten ting å forsake for så utrolig mye fremgang! Du er rå!! 🙂

    10. Håper du koser deg på byen 😀 Selv var jeg på hyttetur med 15 andre forrige helg. De drakk, jeg var edru. Det er fult mulig å ha det (nesten) like gøy hvertfall 🙂

    11. Haha, jeg og sier faktisk like mye dumt og danser like dårlig uansett om jeg drikker eller ikke:P Bra skrevet! Kos deg masse=)

    12. Dette visste du trolig ikke om Lars Tangen:
      Han har sugd Trond Birkedal, pedofil og tidligere FRP topp.
      Bildebevis: i41.tinypic.com/14nn3hu.jpg
      Link til orginalartikkel (kan bli fjernetendret): nettavisen.no/nyheter/article3303750.ece

    13. Heisann! Jeg er nettopp startet å trene helt enkelt å greit. Ønsker bli kvitt magefett. Men nå har jeg blitt syk med vond hals og litt variasjon i kroppstemp, ikke mye, men litt. Best å holde meg unna trening til jeg er frisk? Har du noen tips til å forbrenne magefett? Jeg trener cardio 30 min før situps og div magemaskiner og 30 min etter + jeg tar 30 ish situps etterpå igjen før jeg tøyer ut!

    14. Hei. Jeg er Teresa Fidalgo. I dag, jeg slår 26 år med å være død. Hvis ikke du sender dette til 20 personer, så kommer jeg til å sove ved siden av deg hver kveld FOR ALLTID! Hvis ikke du trur meg, søk på navnet mitt på google.♥;*

    15. skjønner godt hva du mener med at alkohol hoder oss tilbake!
      For det første, har man ikke så veldig lyst til å trene heller dagen derpå:) og man kan gjøre utrolig mye dumt i fylla:P
      som sist jeg drakk, skulle jeg vise hvor god jeg var på diverse akrobatiske øvelser, dagen derpå hadde jeg suuuper vondt i hele kroppen min + blåmerker over alt!:P

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg