Søndagsmodus

God kveld 🙂 Jeg har hatt ei herlig helg, og avsluttet den med en skikkelig slapp søndag. Kroppen har bare godt av å slappe av og til 🙂  Treningsfri fra styrke, så dagens trening ble bare en liten cardiorunde ute. Jeg merka fort at det jeg trodde var snø bare var slaps, og derfor ble det en kort tur. Menmen, jeg fikk iallefall lufta meg litt 🙂 Jeg spiser fortsatt etter periodisk faste prinsippet, og det går kjempefint. Det vil si at jeg spiser tre store måltider om dagen, mellom ca 11.30 til 20.00. Digg å bare ha med en matpakke på skolen, og å spise seg skikkelig METT til hvert måltid. Morgendagens matpakke består av 1 boks tunfisk, 1 pakke wokgrønnsaker, 1 eple og en skyr.


Tunfiskwok 😀

Akkurat nå har jeg store planer om å fortsette å gjøre ingenting, bare fordi jeg kan 😉  Lader opp til ei ny treningsuke, her skal det bygges! Håper dere alle har hatt ei bra helg, og er klare for en ny uke i morgentidlig 🙂

26 kommentarer
    1. Vet ikke om du går på skole nå, men du hadde jo masse av det for en stund siden i hvertfall.. MEN, hvordan klarer/klarte du både treningen (som må ta såpass mye tid og energi) og skolen samtidig? Ble du ikke utslitt?

    2. heihei 🙂 jeg beundrer deg, nok engang!
      men jeg lurte på om du kunne lagt ut et bilde hvor du tar bilde av bena dine i treningstights? jeg er litt nervøs for å bygge for mye lår, så kunne du gjort det, uten at du strammer? 🙂 klems.
      Lykke til på en ny trenings uke, Supernoranator!

    3. Virker som om du har hatt en fin søndag:) Jeg er klar for en ny uke, og planlegger å teste ut Kaliber:) Noen tips til hvordan jeg kommer meg dit med buss fra Solsiden? Hvilken buss bør jeg ta? Skal teste ut tunfiskwoken også, det så godt ut! Ha en fin uke, Nora!

    4. Marte: Det høres bra ut! Ta buss nr til vestre rosten, det er uten tvil det enkleste 🙂 Hvis ikke kan du ta 46 fra sentrum og til city syd, og gå derifra 🙂 Ha en fin uke du og 😀

    5. Hei, Nora ! Jeg bare lurte på om det er noen fitness konkurranser på høsten, noen bestemte datoer? har lett litt på nettet, men er så vanskelig å finne noen for 2012

    6. Hei ! jeg så her en dag at du anbefalte å bruka bl.a greteroede sin side til å beregne hvor mye mat man får i seg hver dag. Har selv brukt denne en god tid, men sliter med å finne ut hvordan jeg forandrer ukeinnstillingen. For øyeblikket regner min profil ukene fra onsdag til onsdag.. Dårlig forklart.. Lurer på om du vet hvordan man endrer dette ? 🙂
      du er til stor inspirasjon, forresten !

    7. Takk for all inspirasjon! Hatt en skikkelig utskeielsedagidag (!!) men så bildet av kroppen din nå og kastet resten av popcornet og skal komme meg ned på trening ganske snart! Takk for det 😀
      Lurte også på sportsBH`en din? 🙂

    8. Anonym: Jeg er usikker på datoene, men det er i allfall 2 konkurranser i høsten. Slutten av september og begynnelsen av oktober vil jeg regne med at de kommer tik å gå av stablen 🙂

    9. Ingrid: Oi, vet du det har jeg aldri sett på engang jeg. Legger bare inn så jeg får full oversikt over kcal og næringsinnhold, men har ikke sett på noe annet. Så jeg kan desverre ikke hjelpe deg med akkurat den 🙂

    10. Anonym: Tusen takk for det 🙂 Tattoveringen min er et minne over den personen som betydde mest for meg her i verden. Bokstavene er initsialene hennes, og tegnene står for tro, håp og kjærlighet.

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg