Mandagslove

Av en eller annen grunn er jeg veldig glad i mandager, og denne mandagen er ikke noe unntak! Jeg startet dagen med morgencardio, og tok en tur til fantastiske Elin for å få nye lepper til det nye året 🙂 Det er veldig viktig å velge noen man stoler på når man gjør slike ting, og derfor går jeg aldri til noen andre enn Elin. Nå som det er et nytt år er det jo mange som skal begynne med trening, og gjøre endringer på kostholdet sitt. Men det er ikke alltid like greit å vite hvilke matvarer man skal velge eller hvor mye, og derfor vil jeg tipse dere om denne siden. Her kan du legge inn alt du spiser, og den regner ut næringsinnhold og kalorier for deg. Legger ved et eksempel fra gårsdagen, slik at dere kan se hvordan det funker 🙂 

 

Nå er det klart for årets første styrkeøkt på verdens beste treningssenter. Regner med det er mange flere enn meg som har tenkt seg på trening i dag også 😉 Om det ikke blir tid i kveld blir det skitur som morgencardio på tirsdag, for da reiser jeg til Frøya for å besøke familie. Godt med enda ei uke ferie! Lite med snø der ute i havgapet, så jeg må utnytte mulighetene her hjemme! Heldigvis har de treningssenter da, hvis ikke hadde jeg fått abstinenser. En dag uten trening er jo en dag uten mening 😀

Hva skal du trene i dag?

26 kommentarer
    1. Kan du komma med kossen du begynte med detta? og alt om mat? Eg er ofta innpå her, og hadde våre mega kjekt viss du kunne skreve når du begynte med treningen og ka mat du åt. Og kor masse du trene om dagen. Hadde blitt ganske fornøyd, for eg vil ha din kropp. du har en sjukt fin kropp 😀 Klemmer fra sandra som vil ha et bedre liv i 2012 😀

    2. Blir nok deilig med litt ferie tenker jeg 🙂 Jeg har trent bein og mage, nytt program! Utrolig gøy med nye øvelser, og utrooolig tungt! Me like!

    3. Dårlig med trening pga dårlig form. Men får prøve i morgen 🙂 Hvor mye kostet det når du fikk innlegg?

    4. Kommer ikke inn på den linken der man kan skrive ned kostholdet sitt og se hva det inneholder, hva er adressa? 🙂

    5. Hei Nora!
      Jeg må bare si at du gir så mye inspirasjon og motivasjon!
      Har et spørsmål ang trening på Kaliber; kan hvem som helst begynne der?
      Kan en person som ikke eier muskler komme dit, trene og få hjelp til å bli strammere og sterkere?

    6. Herlig og se jenter Også Gir jernet. You Go Girl. Gir God Motivasjon Og lese en sånn blogg.
      Godt nyttår. Også får du Ha lykke til i 2012.

    7. Håper du får blogga mens du er her, jeg får nesten abstinenser om du ikke blogger på noen dager! Høhø. 😉
      Jaja, skulle du kjede deg og få lyst til å dele lærdom med ei gladtjukk frøken på maxtrim som nylig har starta i gamet for å bli mindre å sterkere så må du rope ut! 😉 Hoho.

    8. den nettsiden der man kan sjekke hvor mange kalorier osv man har spist en dag, det funker ikke! eller jeg skjønner det ikke. må jeg logge inn ellerno til å få det til å funke, eller ja.. jeg finner det ikke ut :L

    9. Et spm: Du skriver at du har morgencardio FØR frokost? Vil det si at du ikke spiser noe før du drar ut, eller at du kun spiser det du har oppgitt som “før treningsmat” (proteinkaffe og eple om jeg ikke husker helt feil)?

    10. I går trente jeg ben og core og merker det idag =) kjempe deilig!
      Idag har jeg tatt meg en joggetur i skogen samt coretrening hjemme 😀

    11. Anonym: Ja, det skal jeg få til 🙂
      Sandra: Takk for det 🙂 Jeg la om kosten til akkurat sånn jeg spiser i dag med engang. Kun ren mat hele tiden 🙂 Trente styrke 5 ganger i uka, og cardio 4-5 ganger i uka med puls mellom 120-140. Egentlig akkurat det samme som jeg gjør nå, bare at jeg går litt mindre cardio 🙂
      Malin: Det skal du ikke behøve nei! Bare lag deg profil, og gå inn på registrering 🙂
      Anne: Hun legger restylane i leppene mine 🙂
      Anonym: Mener du innlegg i brystene eller i leppene? 28000 for brystene og 3000 for leppene iallefall 🙂
      Anonym: http://www.vektklubben.no er linken!
      Anita: Selvfølgelig kan hvem som helst melde seg inn :)) Det er jo akkurat at man skal få hjelp til trening som er poenget, så det er bare å melde seg inn ja!
      Katrin: Så gøy å høre 🙂 Skal på Maxtrim i morgen 😀
      Anonym: Ja, du må registrere deg som bruker, så er det bare å gå inn på “registreringer” 🙂
      Anonym: Det var mandag da jeg postet innlegget 😉
      Stine: Nei, det er helt gratis 🙂

    12. Heihei, er det noe spesielt man må gjøre for å få den siden til å funke. Den kommer ikke opp 🙁

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg