Matinspirasjon

I går var jeg på byen med alkohol for engangs skyld, og igjen beviser jeg for meg selv at det ikke er verdt det. Heldigvis er det styrkefri i dag, og dagens trening blir derfor en runde på mølla. Det blir godt å svette av meg noen kalorier fra matinntaket de siste dagene, og ikke minst fra gårdagens bytur. Jeg hadde egentlig tenkt å prøve ut de nye skiene mine i dag, men jeg holder meg heller innendørs i det forferdelige været. Litt ( veldig ) urven etter natten hadde jeg lyst på noe digg til frokost, og valget falt på proteinpannekaker. Tenkte jeg skulle dele litt mer matinspirasjon med dere, for det er nemlig fullt mulig å spise sunt og godt i julen selv om man koser seg litt ekstra.


Sjokofluff med mandarinbåter


Cottage cheese med gojibær, sesamfrø, kakaonibs og stevia vanilla cream.


Sånn går det når man er på jobb og glemmer matpakken sin hjemme 🙂 

Her i huset er vi litt leie av tung julemat, og dagens middag blir derfor taco. Veldig ujulete, men veldig godt! Dessert blir fruktsalat, og jeg tenkte jeg skulle ha marshmallow dip over. Greit med kalorifrie alternativ i julen 🙂 Nå skal jeg prøve å få gjort noe fornuftig – ha en fin dag folkens!

11 kommentarer
    1. Fitliving: Veldig viktig at du kun bruker eggehvittene, og at ingenting av plommen kommer med 🙂 og pass på at bollen du bruker er helt tørr!
      Kaja: det kan jeg fikse vet du 🙂

    2. Hmm, ja men er det kun eggehvitter, proteinpulver og sukrin? Også visp det helt til det blir en slik konsistens som på bildet? Min blir fremdeles helt suppete, skal forsøke igjen. Gir meg ikke;)

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg