1. juledag

God morgen alle sammen 🙂 Jeg stod akkurat opp, og er helt uthvilt og klar for en ny dag. 1.juledag er årets beste fridag synes jeg – bare avslapping med de beste på menyen. I går var en fantastisk dag med familien, med alt for mye god mat og drikke. Akkurat som det skal være 🙂  Jeg fikk alt jeg ønsket meg i år, og selv om det egentlig ikke er lov til å si hva man ble aller mest glad for – så er jeg overlykkelig for disse:

Forhåpentligvis blir det mye bra vær fremover slik at jeg kan gå mye på ski fremover. Veldig gøy, og ikke minst dødsbra kondisjonstrening! Det blir ikke noe skitur i dag, men ei økt på Kaliber med Paulie. Jeg elsker å trene på dager etter jeg har spist mye mat – gir så bra trykk på trening. Jeg skal trene armer, legger og mage i dag – før det blir ei ny styrkeøkt i morgen. Det er så digg å trene i jula, fordi vi har gymmet nesten for oss selv. Og nei, vi er ikke gale bare fordi vi velger å tilbringe noen timer på Kaliber i jula 😉

Fikk du det du ønsket deg i år?

15 kommentarer
    1. Det var nok en god julegave ja! Her har vi jo ikke snø så her er det ikke vits med ski i år… hehe.. Jeg skal ikke trene før på mandag, skal bare nyyte og lade opp til en ny treningsuke. Gleder meg til å kjenne all energien jeg har i kroppen, på mandagens bein og mage økt!!
      Gi gjernet frøken, og ha en fortsatt fin jul 🙂

    2. Hærlig med Julagaver! Just Love It! Hihihihihi
      Har vært syk i 1 uka nå, så imorgen SKAL jeg trene! 🙂 Gleder meg masse :)))
      Fortsatt god Jul Nora 🙂

    3. Jeg fikk også ski, herlig presang. De er allerede testet ut to ganger, en gang i går og en gang i dag. All julematen fungerer som treningsmotivasjon. Forsatt god jul, Nora 🙂

    4. Litt spessielt spørsmål, men på bildet under, når du har på deg den rød kjolen la jeg merke til en ting…Hvorfor er den ene puppen din mindre enn den andre?

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg