Tunfiskrøre & treningsglede

Hei dere 🙂 Da er det lille julaften – dagen før dagen! Jeg kjenner virkelig at jeg gleder meg nå, jeg elsker jula og alt som hører med. Nå er jeg akkurat ferdig med å lage tunfiskrøre, og jeg tenkte jeg skulle dele oppskriften med dere. Det er så mye lettere å gjøre sunne matvalg når man har laget mye godt å velge mellom 🙂

1 boks tunfisk i vann

1 boks mager kesam

1/2 paprika

1/2 purre

1 eple

Sitronsaft

Salt & pepper

Finhakk purre, paprika og eple og bland alle ingrediensene godt sammen. Press ønsket mengde sitronsaft over, og krydre etter smak. Jeg synes sitronsaften og eplen gir så syrlig og god smak sammen med tunfisken. Det blir digg på frokostbordet i morgen!

Økta mi i går gikk over all forventning – og det hadde jeg virkelig ikke trodd! Jeg var fortsatt litt sliten etter jentetur med sene kvelder og mye dårlig mat, men psyket meg opp før jeg gikk inn på gymmet. Og for første gang klarte jeg 5 x 12 reps på dips – hurra! Det er så utrolig gøy å klare mål når man har jobbet en stund for å få det til, det gir mye motivasjon og treningsglede. I juni klarte jeg ikke å ta en eneste dip, så jeg har kommet et stykke. Nå skal jeg gradvis henge på tyngre vekter når jeg tar dips, og forhåpentligvis blir jeg supersterk etterhvert 😉 



Nå skal jeg gjøre unna det siste som venter før alt er klart for julaften. Etter familiekos ikveld blir det ei økt på gymmet med verdens beste treningspartner Paul, og jeg tenkte å skrive et innlegg om trening og mat i jula senere idag. Ha en flott lille julaften så lenge 🙂

17 kommentarer
    1. Elsker de øktene der en bare føler at alt fungerer å kroppen virkelig spiller på lag!! 😀 spesielt når en merker fremgang og overkommer noe en har jobbet for i lengre tid! 😉
      Døds bra form du er i! 😀 er du så deffa offseason? eller er det et bilde fra deffetiden? 🙂
      Klem! <3

    2. Det gjør meg stolt å gå inn på Fitnessnora.blogg.no og se at du klarer det du har satt opp mål til ! Du må kose deg i jula og nyte tiden 😀 Du gir folk inspirasjon som jeg aldri kunne gjort 😉
      Klem fra Pernille <3

    3. God jul, Nora! Du er virkelig ei flott jente. Tusen takk for all inspitasjon du gir meg, jeg er ikke lengre flau over at jeg vil se sterk ut, slik som du gjør. Det er så flott. Juleklem fra nord!

    4. Anonym: Det var iforbindelse med fotoshoot, har nok på meg litt mer klær til vanlig ja 🙂
      Silje: Det er fra dietten ja, offseason-formen ser ikke akkurat slik ut 🙂
      Forsatt goooood jul alle sammen!

    5. hei du ser veldig velltrent ut, jeg driver også med veldig masse sport. Jeg er litt mer innenfor friidrett sporten. Jeg trener mange dager i uken, men jeg bare lurte på når du er på trenings studioet tar du bildene selv?? 🙂

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg