Søndagsvaffel

Etter morgencardio ble dagens første måltid ble proteinvafler – NAM! Perfekt søndagsfrokost. Bland 2 egg, 1 eggehvite, 40 gram mandelmel, 15 gram bakepro, 0,5 dl vann, 1 ss sukrinmelis,1 ts stevia, 1 ts kanel og 1 ts kardemomme og pisk det godt sammen. Stek det så i vaffeljern på middels varme. Jeg toppet hver vaffel med mager kesam og stevia vanilla cream og kalorifri sjokoladesaus fra Walden Farms. Jeg elsker sunn baking!

Det er treningsfri på meg i dag, og jeg gleder meg allerede til økta i morgen. Da blir det chins igjen!  Jeg er sikkert den personen på gymmet som klarer færrest chins – men det går i allefall fremover. Jeg var overlykkelig da jeg gikk fra 2 til 3 stykk, selv om han ved siden av meg tok minst 20. Det er nemlig ikke et stort skritt som gjør forskjellen, det er mange små.

19 kommentarer
    1. Oh my, det så ikke lite godt ut da 😀
      Hvor lenge tror du marsipanoppskriften din er holdbar? Jeg tenkte jeg skulle lage et glass for å gi mamma i julegave, men da må det bli laget 6 dager før juleaften..

    2. Heia spreka!
      Veldig viktig og ikke sammenligne seg med andre.. Utrolig demotiverende. Føler meg selv super svak når jeg trener styrke på gym, men det blir lettere for hver økt.. Alle må vel starte en plass tenker jeg 😛 Ha en fortsatt fin søndag!
      Mvh. Fast leser.

    3. Hej Nora! Har du något bra tips att göra för att få till 1 chin utan “hjälp”?? Kör i chin maskinen och klarar att minska ner till lite lite hjälp men sen när jag ska ta bort hjälpen och bara utföra dem själv så går det inte…..grrrr!! Tips!?
      Mvh Therese

    4. Små skritt, og plutselig skjer det ting. Plutselig en dag klarte jeg 12. (ok, kanskje ikke helt plutselig, men uansett :))

    5. hei! jeg lurer på en ting ang. de kalorifrie sausene der. virker det ikke for godt til å være sant? lurer på om jeg skal bestille, men det må jo være et eller annet snuskete der tenker jeg da.. eller hva tror du?

    6. Hei!
      Jeg lurte på om du har noen treningstips mens man er syk? Noen små øvelser som går ann å gjøre mellom hosteanfall og feberfantasi;p
      Har vært syk siden tirsdag, å har da ikke fått trent på en uke.. Får skikkelig dårlig samvittighet, og prøvde med noen knebøy og push ups hjemme i går.. det ble ikke mange før jeg døde på sofaen :p

    7. Hei! Det så kjempegodt ut! Jeg bare lurer på en ting, vet du hvor mange kalorier det er sånn ca i en vaffel?:)

    8. Martine: Det går nok kjempefint, så lenge det oppbevares i en tett boks 🙂
      Cecilie Lykke: Desverre, jeg har aldri vært superfan av de – så jeg har aldri prøvd. Kanskje til neste år 🙂
      Tina: Fra Walden Farms – kjøpes på http://www.iherb.com!
      Julianne: Jeg tror ikke det gitt… Iallefall ikke som jeg vet om 🙂
      Therese: Kommer med film snart 🙂
      Cathrine: En hel masse e-stoffer i de er det iallefall 😉 Hehe! Du kan lese mer om det på hjemmesiden til walden farms 🙂
      Martine: Om du har feberfantasier vil jeg egentlig anbefale deg å ligge på sofaen til du blir frisk 😉 Da er det nok kroppen din som prøver å si i fra om noe 🙂
      Lisa Mari: Jeg har ikke regna det ut på akkurat disse )

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg