Søndagsmodus

Jeg var på jobb i natt og passet på fulle folk, men i dag kjennes det ut som jeg har vært på fylla selv. Formen er ikke på topp med andre ord, men jeg kom meg på trening likvel. Det ble ingen kanonøkt, men nå er det jo sånn at the only bad workout is the one that doesn’t happen 🙂 Bryst. skuldre og cardio ble det i dag, og i morgen blir det nytt program. Gøy! Enda mer gøy er det at det endelig har kommet snø, hurra 😀

jeg bare tipse dere om ei sjukt god sjokoladekake! Jeg har sett på denne ferdigmixen mange ganger før og vært nyskjerrig på smaken. Den skuffet IKKE for å si det sånn 🙂 Superenkel å lage, i tillegg til at man slipper å kjøpe inn alt av ingredienser. Glasur er ikke med i pakken, så vi lagde en av sukrinmelis, kakaopulver og en eggehvite. YUM! I tillegg til kake måtte jeg selvfølgelig kjøpe meg nøtter i går, jeg er så sinnsykt svak for yoghurtnøtter! Herlig lørdagskos 🙂


Nå venter bøkene på meg, før jeg skal lage matpakker til dagen fremover. Legger 1 kg kylling med masse krydder i en ildfastform og setter det i ovnen. Så kan jeg gjøre andre fornuftige ting mens kyllingen lager seg selv 🙂 Håper dere alle nyter 1. søndag i advent, og lader godt opp til ei ny treningsuke.Train hard or go home! 

15 kommentarer
    1. Har vært nysgjerrig på den kaka, men du kan altså skrive under på at den er godkjent ? 🙂
      Flott at du koser deg i helga, det er sånn det skal være! Selv har jeg vært på kulebord i helga, det sier vel litt det også.. Heldig som har fått snø, et skritt nærmere jul 😀
      Ønsker deg en fin kveld videre, og en god ny treningsuke!

    2. youghurt nøtter det er jeg veldig svak på selv, men mange sier til meg at det er VELDIG usunt stemmer det? :O…

    3. Sinnsykt bra blogg! Kunne gjerne tenke meg å trene fitness selv, å ble sinnsykt inspirert av deg!!!
      Du ser forresten råbra ut!!

    4. Den kaken har jeg vurdert selv. Smaker den veldig mørk sjokolade? Fint nå som annen type godteri (inkl. yoghurtnøtter…) er uaktuelt frem til juleferien! Godtestoppet funker enda 🙂

    5. Kristine: Jeg går absolutt god for den! Dødsgod 🙂 ha ei flott uke du og!
      Julie: De er ikke akkurat sunne nei, hehe! Men veldig gode!
      Ann Kristin: Det er faktisk den samme 🙂
      Cecilie Lykke: Har du youghurtnøtter med på godteristopp? uff, nå føler jeg at jeg også må ha det, haha 😀 Den var iallefall utrolig saftig og god, ikke sånn kjempemørk men veeeldig god 🙂

    6. Du ser fantastisk ut Nora!!! 🙂 Gleder meg til å følge bloggen og utviklingen din videre!
      Et spm, hva har du i formen sammen med kyllingfileeten ? Hvor mange grader har du ovnen på og hvor lenge står den inne? 🙂

    7. Hei Nora!
      Jeg lurer på en ting; om jeg iløpet av 2 dager fikk i meg mellom 8000 – 10000 kcal, hva er da sannsynligheten for at jeg kommer til å legge på meg?
      Uken før hadde jeg tre dager der jeg var på et veldig underskudd, veldig veldig, så stabiliserte jeg det, og vips (bursdagsbesøk for meg og 8000 – 10000 kcal ble stappet inn i den store kjæften min) da i form av nøtter, fullkronslefser, laks, ost og kjeks osv. -men ja, du fikk med deg spørsmålet; hva er sannsynligheten for at jeg legger på meg?

    8. Stine: Jeg setter de på 150 grader i ca 45 min 🙂 Bruker å skjære opp en for å sjekke om de er gjennomstekt, noen ganger må de stå litt lenger 🙂
      Synne Halland: Hvis du har spist ren mat de ukene du har vært i underskudd og plutselig spist helt andre matvarer vil du garantert gå opp i vekt pga av vann i kroppen 🙂 Hvis du nå er tilbake på vanlig diett vil ikke dette gjøre den store skaden, så lenge du ikke gjør dette alt for ofte 🙂

    9. Vet du hva slags trening som er anbefalt når man er gravid?
      Jeg er gravid i 3 mnd… men har allerede lagt på meg mange kg, selv med vanlig sunt kosthold og litt utskeielser i helgene… spiser rugsprø istedetfor brød, mye fisk og kylling..
      Men allikevel har jeg greid å legge på meg 8 kg… Og vet ikke hva jeg skal gjøre! Er jo sikkert masse hormoner i spill, og er ikke særlig godt trent fra før. Men vil ikke ende opp som en som ikke kan gå pga vekt. Har lyst å være sunn gravid, og se bra ut:-) Har du noen tips?

    10. Hei ! 🙂 jeg lurte på om hva du gjør hvis du blir ordentlig syk (influensa, omgangssyke osv)? eller er du en av de med sykt immunforsvar som aldri blir sånn ordentlig syk?

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg