Form & Fluff

25.11.2011 - 20:25 32 kommentarer

Hei dere :) Da var det endelig helg! Jeg er ferdig med dagens treningsøkt, og skal snart på jobb. Økta gikk bra, og fra mandag begynner jeg på et nytt program. Har fokusert på volum i en periode nå, og bytter fokus til styrke fremover. Da blir det tyngre vekter og færre repetisjoner. Viktig å periodisere treningen! Persen i markløft ble forresten 50 kilo, hehe :) Kjørte relativt lett for å få inn teknikken på øvelsen, med 4 x 10 reps på denne vekta. Fra og med mandag blir det andre boller! Jeg lovte jo at jeg skulle ta et formbilde, men jeg er ikke heeelt klar enda. Derfor kommer det e halvt formbilde i stedet, det er jo bedre enn ingenting :) Synes selv jeg har fått fremgang på lårene, de skal vokse og grooo!



Så må jeg bare tipse dere om min ultimate favoritt-fluff! Den er så sinnsykt god!  En halv scoop Rasberry Smoothie protein, 3 eggehvitter, 1 eple og gojibær er alt som trengs for å lage herligheten. Jeg kunne LEVD på dette her- helt sant! Det beste av alt er at det tar under 5 minutter å lage det også. Prøv det - du kommer ikke til å angre ;)


 

32 kommentarer

Ida

25.11.2011 kl.20:33

Hei Nora! Jeg driver for tiden med ganske hard trening, og din kropp er en av mine motivasjoner. Jeg syns du har en så fin kropp! :) Jeg lurt epå om du vet hva slags fettprosent du ligger på nå?

Vilde

25.11.2011 kl.20:43

Jeg prøvde å lage fluff en gang. Den bare seig rett sammen og ble vannete før jeg fikk satt skjeia i :/

Flotte deg!

25.11.2011 kl.20:54

Hei, du er kjempe fin og et flott forbilde for resten av oss :) Ta formbildet når du føler for det :) Ha en super helg!

classifythis

25.11.2011 kl.20:57

Stå på og god helg =)

benedictestrening

25.11.2011 kl.21:06

Du ser bra ut som alltid! Liker stilen med raggsokkene..;)

:)

25.11.2011 kl.21:10

Når du trener styrke slik som du gjør må du spise proteinpulver i alt du spiser?

Kan du ikke bli like stor med vanlig norsk kosthold ?:)

Go helg!

mittlivoghelse

25.11.2011 kl.21:27

Kult, sikkert døds digg med bringebærsmak :) Liker formen din nå, du ser knallbra ut.

Karoline

25.11.2011 kl.21:35

Du er jo stram som faen, Nora. Bare sjekk de låra! Dritbra:)

Sara W

25.11.2011 kl.21:45

Det må være den sykeste rompa jeg har sett! Enn om jeg hadde hadd noe sånt... Ikke få av mer fett!!!

Christina

25.11.2011 kl.22:05

veltrent og flott :))

Eva

25.11.2011 kl.22:11

Du ser bare råbra ut! Det er interessant å høre om treningsopplegget ditt, siden du bruker forholdsvis lette vekter med mange repetisjoner. Det er så mange som mener at hvis man vil bygge, skal man ta få rep med tunge vekter.

clarsgaard

25.11.2011 kl.22:13

Du har knallfine lår Nora :) Veldig bra :)

Monica

25.11.2011 kl.22:48

Først vil jeg si at jeg elsker bloggen din, Den gjør meg kjempemotivert!

Men jeg lurte litt på, du sa om man skal gå ned i vekt må man trene bort mer enn man spiser, det er jo logisk. Men om man vil få mer muskler men samtidig trene bort magen og rompa, skal man da spise mer kalorier enn man trener bort? Og om man ikke trener hver dag får man vell uansett i seg mer enn man klarer å trene bort?

it's training

25.11.2011 kl.22:49

Liker at du får inn markløft, GULL :D

Liker stilen forøvrig å, du ser bra ut ;)

Lena Nathalie

25.11.2011 kl.23:56

kan du legge ut ett innlegg om fettforbrenning? :)

m

26.11.2011 kl.09:01

du ser veldig bra ut =) MEN - håper du la ut bildet ikke kun for å få det bekreftet gjennom oss? Du ser sunn ut - og kroppen din har det MYE bedre på denne vekten enn på scene-formsvekten. Og det tror jeg nok du vet selv også.

Psykisk er det kjempe vanskelig å akseptere en vektøkning, men gi det tid, og gi det en sjans! Hvis du tenker langsiktigt så har det veldig mye å si for helsen at du har en sunn vekt. En fitness-scene-form er ekstrem, og joda - selvfølgelig ser det "bra" ut - men samtidig vet en jo at det ikke er sunt å leve slik i lengre tid. For å holde vekten så lav måtte du nok fortsatt med diettmaten, og igjen - da får ikke kroppen det den trenger. Hadde kroppen "ønsket" å være så tynn fra naturens siden så hadde du faktisk ikke lagt på deg igjen like lett etter dietten.. så det er nødvendig! =)

dessuten er det jo snart jul... trist å ikke delta i julematspisinga fordi en vil være ei tynn pinne =D

og - beklager veeeldig lang kommentar.. men har lest bloggen din en god stund uten å legge igjen spor. Så når jeg først legger igjen en hilsen så gjør jeg det til en skikkelig lang en :P

Hanna

26.11.2011 kl.09:10

Du ser så bra ut, Nora! Du er min store motivasjon og forbilde når det kommer til trening og sunt kosthold. You rock!

Alexa

26.11.2011 kl.10:58

Elsker at du poster bilder og oppskrifter av sunn men så god mat! synes formen din er kjempe bra, bare å stå på d :) sa ikke du at du tørr ikke å løfte markløft pga at du er redd for midjen din? :)

Martine

26.11.2011 kl.11:05

Jeg er mer glad i sjokoladefluff :D

Håper du får ei super helg!

Øystein

26.11.2011 kl.11:30

Synst du e mykje flottare no, enn når du har konkurranseform! (",)

Amanda

26.11.2011 kl.14:45

Du ser kjempeflott ut :) Men har du tatt bildet der i garderoben på et treningssenter? :P Blir det ikke litt kleint viss det kommer noen andre når du tar bilde? Jeg bare lurer, for jeg ser mange som tar bilde av seg selv på den måten, og jeg skjønner ikke hvordan folk tørr! Jeg hadde dødd av flauhet hadde noen kommet å "tatt meg på fersken" :P

Andrea'di

26.11.2011 kl.16:54

Så veeeldig, veldig fin du er Nora! Du ser virkelig flott ut <3 And I love your ass!! ;-D

Fitnessnora

26.11.2011 kl.17:29

Ida: Tusen takk for det :) Jeg ANER ikke hva fettprosenten min er, den måler jeg ikke. Bruker målbånd, vekt og speil som indikator på formen :)

Vilde: Så rart! Vær sikker på at du har en tørr bolle før du pisker de, og husk å piske eggehvittene FØR du tilsetter det tørre :)

Anonym: Man må for all del ikke ha proteinpulver i ALT man spiser, men jeg vet ikke av noen som driver med fitness/kroppsbygging som ikke bruker noen form for proteintilskudd :)

Monica: Jeg vil anbefale å deffe/bygge i to forksjellige perioder. Først bygg muskler, så prell av fettet over. Enkelt og greit fordi kroppen trenger å ligge i overskudd for å bygge mye muskler :)

Lena Nathalie: Det kan jeg prøve å få til :)

M: Takk for det, og nei - selvfølgelig gjør jeg ikke det :) Jeg la ut bildet for å vise at jeg IKKE går rundt i konkurranseform nå lenger. Det er nemlig viktig for meg å få frem til alle leserne mine at den formen holder jeg kun over en kort periode :) Men jeg sliter fortsatt med vektøkningen, og jeg måtte tvinge meg selv til å legge ut bildet. Der er vel som du sier - jeg trenger bare litt mer tid :)

Alexa: Ja, det er en gammel mye i kroppsbygger-verden som sier at man får bredere midje av å løfte tungt i markløft. Derfor har jeg ikke tatt markløft før, men det blir det endring på nå :)

Amanda: Hehe, ja det er det. Jeg har gått midt ut på senteret i verdens minste bikini hver uke i flere mnd nå, så jeg er liksom vant til det ;D Men skjønner hva du mener!

26.11.2011 kl.23:04

Du ser fantastisk ut, du er blant mine forbilder. :)

jea

27.11.2011 kl.02:26

jeg bare lurer, hvorfor vil du se ut som en mann?

Maria

27.11.2011 kl.13:06

Jea: Get a life.

Martin

27.11.2011 kl.13:53

Sjer bra ut formen da, kjør på ;))

Rachel

27.11.2011 kl.15:52

Ikke vær redd for å vise fram kroppen, den er flott uansett form;) http://veientilfitness.blogspot.com/2011/10/div-formbilder-og-helgetanker.html

Pinglo

27.11.2011 kl.17:17

HURRA for markløft! ;) Du vil elske den øvelsen, det kan jeg garantere deg.

Fitnessnora

27.11.2011 kl.18:49

Jea: Det er ikke akkurat det jeg prøver på ;) Prøver å få mer form på lårene og enda mer sprettrumpe - det er ganske feminint spør du meg ;)

anonym

04.12.2011 kl.21:17

DU er en INSPIRASJON!

Hva skal jeg gjøre/begynne med hvis jeg skal bli så godt trent som deg?

utgangspunktet mitt er ganske dårlig..

hva begynte DU med?

Jeg står BOM FAST!.. hjelp!

R.E.

07.12.2011 kl.10:53

Du er så usaklig nydelig! Hilsen en hemmelig beundrer. ;)

Skriv en ny kommentar

hits