Tirsdagslykke

Hei! Jeg tar tilbake at jeg ikke liker tirsdager, for jeg er nemlig i kjempehumør denne tirsdagen 🙂 Elsker det nye designet mitt som er laget av Silje Lien, håper dere liker det også 🙂 I tillegg har jeg bestilt jentetur til København OG funnet en ny favoritt-gele! I går lagde jeg Funlight-gele av smaken pommegranate og den var supergod! Dagens mattips 😉

 I dag er det styrkefri, og derfor skal jeg ut å gå cardio litt senere med Paul på slep! Dropper spinning siden det er så herlig høstvær 🙂 Jeg kjører cardio utendørs så mye jeg kan – det er så mye bedre enn inne på et klamt treningssenter! Jeg kjører enten rolig cardio med puls mellom 120-140, ellers kjører jeg intervall-trening. Jeg har ikke noe fast opplegg for hvor mange ganger jeg kjører cardio i uka, men det blir iallefall på de dagene jeg har styrkefri. Helt treningsfri klarer jeg ikke å ha 😉 Ellers går jeg morgencardio de dagene jeg har lyst og føler for det. Jeg prøver ikke å gå noe ned i vekt nå, men fokuserer på å bygge litt mer muskler. Det tar tid å gro og bygge, så vi får se hva resultatet blir tilslutt. Forhåpentligvis blir det bra 😉


TRENINGSGLEDE!

22 kommentarer
    1. Kjempe fin layout du har fått deg! Må virkelig si at det bildet der får meg til å savne lillesand treningsstudio noe helt utrolig! Gleder meg til juleferie så jeg kan ta turen innom

    2. Har nettopp begynt å lese bloggen din, Nora og er inspirert, imponert og synes det er gøy med en ny “treningspartner”. Ikke alle som er like hekta som andre:) Topp Blogg:)
      Eliza:)

    3. Heia!
      Kom akkurat hjem fra en skikkelig bra treningsøkt her. Villa bare si at du e en skikkelig inspirasjonskilde!!
      Æ har vært sånn som du har fortalt, den som har møtt opp på alle slags gruppetima og sånn, men etter å ha lest bloggen din en god stund no har æ virkelig fått motivasjon te å sett i gang styrketreninga, og det føles dritbra! Tok ikke lange tida før det va å legg på mer vekta.
      topp blogg altsååååå 😉

    4. Har fulgt med på bloggen din ein del i det siste. Lika den kjempegodt, og syns du gjer ein skikkelig god jobb! Ser opp til deg 🙂

    5. Utrolig stilig design og kjempe inspirerende blogg! Er innpå DAGLIG og digget forresten den videoen om motivasjon du postet for en liten stund siden 😉

    6. Ja enig i det, skulle ha kommet meg mere ut jeg også 🙂
      Stilig bilde da 🙂 Smiler bare av å se deg smile, tror du er en slik gledes spreder, at alle blir glad rundt deg, for smilet ditt er smittenes! 😀
      Ha en fin kveld vidre!

    7. Heii 🙂
      Det nye designet ditt ser super bra ut altså! Elsker bildet med norskeflagget, du ser så syykt bra ut!!! Gjør og gjorde! :o)
      Jeg har et/flere spørsmål til deg.. å nei det handler ikke om kalorier eller fettnedgang..haha! Hvor mye trener du aktivt med i knebøy og markløft? Jeg skal ikke kopiere deg, men bare nyskjerrig siden jeg har inntrykk av at du kjører mye på det estetiske? Går det evt mye utover styrken? 🙂 OG har du planer om å delta i fitness neste år også? :o)
      Bloggen din er braaa å så syykt motiverende ! Love it

    8. Vilde: Så fantastisk å høre! Nå ble jeg skikkelig glad 🙂 STÅ PÅ videre!
      Heidi: De tingene det kom mange spm om tenkte jeg å lage egne innlegg om, men ikke absolutt alle. Var det er spesielt spørsmål du ville ha svar på? 🙂
      Anna: Faktisk har jeg aldri prøvd det, så jeg kan ikke uttale meg så mye om det 🙂 Det er viktig å finne sin egen måte tror jeg – og det som passer inn i akkurat DIN livsstil!
      Elise: Jeg har ALDRI løfta markløft, så jeg aaaner ikke. Akkurat nå kjører jeg kun et volumprogram – dvs jeg fokuserer ikke på styrken, Over jul tenkte jeg å bytte program – altså med mer fokus på styrke. Da kommer kanskje markløft med også – så kan jeg dele det med dere da ! Jeg vet ikke helt når jeg skal stille igjen neste gang, må bygge litt muskler først 😉

    9. Neida, synes bare det manglet svar på noen spørsmål, men da er det bare å vente på litt forskjellige innlegg da 🙂
      Alltid motiverende å lese bloggen din så håper du fortsetter i en evighet. Du innspirerer meg og jeg håper en dag jeg kan få like flott kropp som deg 🙂

    10. Veldig fin layout på siden din. Syns det er interessant å følge deg, og syns du er både flink og flott. (Men desverre ikke helt heldig med det ene bildet i headeren, det med flagget. Får veldig transvestitt assosiasjoner av bildet. Oversminka og overbrun. Du er mye finere på andre bilder)

    11. Heihei 🙂 jeg kan jo starte med å si at du er en kjempe inspirasjon for meg !
      jeg har nå som mål å miste endel kroppsfett, og deretter starte og bygge litt muskler.
      Jeg er ganske glad i å jogge, og jeg husker et innlegg hvor du skrev sann ca hvor mange km som skulle til for å miste så så mange kilo osv. Kunne du gjentatt det er du supersnill ?
      hadde hjulpet meg mye 😀

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg