Sumotrening

God morgen! Her kommer et tips til en ny beinøvelse til dere; sumosquat! Jeg tok denne øvelsen i går og er stiv som bare det i dag! Rumpa må virkelig jobbe på denne øvelsen, det er derfor jeg liker den så godt 🙂

Stå med beina godt ut fra hverandre og la træne peke litt utover. Sett deg ned som om du skulle satt de på en stol – så langt ned som du greier. Om manualen blir for stor og du ikke føler du kommer langt nok ned, så bytt den ut med ei vektskive istedet som på videoen. Du skal så langt ned at det virkelig RIVER i baksiden 😉

Skolebenken venter, før det blir ei økt på rygg og skuldre i kveld. Gleder meg 🙂 Jeg har selvfølgelig med meg en god og enkel matpakke i dag også – tacosalat. Karbonadedeig, rødløk, isberg, agurk og tomat toppet med litt salsa. Bare synd det er så lenge til lunsj 😉 


Ha en fin dag alle sammen 🙂

21 kommentarer

Siste innlegg