Prioriteringer!

Det er alt for tidlig på en lørdagsmorgen, men likevel er jeg allerede ferdig med dagens cardio. Havregrøten er snart fortært og matpakkene for dagen ligger klare. Når jeg går ut døra etterpå blir jeg på kurs til klokka 11 i kveld, og da kommer jeg til å være for sliten til å kjøre cardio. Derfor ble løsningen å stå opp noen timer før, slik at det blir tid til trening! Det handler kun om prioriteringer og for min del velger jeg LETT cardio over å sove litt lenger, selv om jeg er et dovendyr. I make time, not excuses 😉

For man kan lage så mange unnskyldninger man vil, sannheten er at en lurer bare selg selv!

Hva skal du trene i dag? 

25 kommentarer
    1. Hei!
      Du kunne ikke lagt ut noen bilder hvor man ser utgangspunktet ditt slik det var før og forbedringer feks måned for måned eller noe, frem til du fikk markert kropp?
      Jeg trenger motivasjon merker jeg. Holder på med sunt kosthold rikelig med proteiner, går mest i eggehviter, cottage cheese, grønnsaker, tunfisk, kylling etcetc, og trener vekter 4 ganger i uken. Ser forsåvidt at kroppen er betraktelig sterkere og strammere, men ikke noe fitness kropp enda.. Har holdt på i 4-5 uker.

    2. Jente: Skal se om jeg klarer å finne bildene 🙂
      Jeg var på diett i 4 mnd, andre i teamet var på diett i 6 mnd. Bare smør deg meg tålmodighet, så kommer resultatene 🙂

    3. Du er en veldig inspirerende person! Idag ble det eksamenslesing til fordel for treningen, men i morgen blir det helkroppsøkt og kardio 🙂

    4. Åh, jeg har mange av disse unnskyldningene i dag! Jeg er støl, det regner, det er kaldt, det er langt å kjøre og alarmen gikk ikke av. Jeg skal ut å ri (mtp at jeg nesten ikke har ridd på fem år, så ser jeg litt på det som trening), og det har jeg gledet meg til leeenge, så ingenting kan stoppe meg! 😀

    5. Det her er såå sant! Kjenner meg igjen på noen av dem,de pleier å krysse tankene hvis jeg er sliten. Men så er det bare å skyve det bort igjen og dra på trening 😀 Jeg har noen venninner som sier de ikke har tid til trening nå i eksamenstiden. Men det har ihvertfall jeg! 😀

    6. Skulle ønske jeg kunne være helt enig. Men med en toåring i huset (som ikke er gammel nok til å fly rundt på treningssenteret sammen med meg + en mann med sine interesser) er det ikke alltid like lett å få til trening :p Og jeg hadde aldri fått sambo til å være hjemme fra en gitarøvelse for at jeg skulle gått på trening, hohoho, det hadde tatt seg ut! Uansett hvor mye jeg skulle ønske jeg kunne tatt meg tid til å trene hver eneste dag er det ikke alltid like lett. Og før alle har stått opp i huset her? Vel, ja, kanskje et alternativ når lillegutt lærer seg å sove hele natten igjennom uten å våkne :p
      Av og til må det være deilig å sleppe å forholde seg til noen som helst 😀 Gjøre akkurat det man har lyst til når man har lyst til det. Den tiden er desverre over, men byttet med noe jeg synes er vel så bra <3
      Men for å vinkle det over på noe bra da, sitter her med proteinkaffen og er klar for trening. Gleder meg 🙂 Det er jo den beste start på dagen det!
      Ha en flotters dag, Nora og kos deg på kurs. Håper det er noe spennende, så mange timer du skal være der 🙂

    7. Jeg skal først på biblioteket, så på trening og ta mage og midje ((: Gleder meg. Løp 10km i går på ny rekord(55:09, wee!) så kjenner det. Måtte ha en pute under hoftene i natt fordi det gjorde vondt. Herre, føler meg gammmel..

    8. Trengte dette innlegget i dag! Er for sent å gå på treningssenteret (elendige åpningstider), men jeg har jo hantler hjemme, så da blir det styrkeøkt her i stua i stedet 😀

    9. Var på 3t leangen når de åpnet i dag:) Ble en god time hard kardio på lørdagsmorgenkvist og kom hjem til deilig frokost sammen med min kjære. Den hadde ikke smakt like godt uten trening først:)
      Ha en fin dag:)

    10. Vært på sats på Bislett, 60 min på mølla, (20 min hurtig gange 30 min intervall og 10 min nedjogging), også tok jeg noen sett med chins og dips =)
      Får jo ikke så lange økter på helg da jeg må ha snuppa på minisats, og de har max tid 🙁
      Lykke til på Kurset =)

    11. Hvis jeg får meg selv i gang skal jeg nedover å trene bein etterpå. I dag er det spisedag for meg, så denne dagen blir digg uansett 😉

    12. I dag ble det steinhar treningsøkt på overkropp, med intervaller som oppvarming. perfekt start på helga!!

    13. Hei! Vil bare si at du har en utrolig flott kropp, et nydelig ansikt og en bra personlighet!:) Det er motiverende å lese bloggen din, og jeg er Såå misunnelig på den kroppen!!:)
      MEN en ting jeg lurer på. Personlig syns jeg at på de bildene vi har fått sett fra når du konkurrerer, så ser du ikke ut som deg selv, og jeg synes med en gang at kroppen din ikke er så fin lengre. Også er dere så unaturlig brune, og klærne er lite pene. Jeg skjønner at det er retningslinjer for konkurransene, og at dere har (unnskyld mitt dårlige språk) “pumpet” dere maksimalt opp(visst det går an å si). Men det jeg egentlig lurer på er om du selv syns at dere er pene å se på i konkurransene? Jeg syns dere blir så maskuline liksom.. Om du skjønner?
      Jeg sier ikke dette for å være stygg mot deg, og det er ikke ment som kritikk. For som sagt så synes jeg at hele deg er nyyydelig!:):) Men jeg lurer egentlig på hva du selv synes? Og hvorfor du er med i slike konkurranser?:):)

    14. Hadde treningsfri i går og i dag, men skal trene i mårra 😉 Går etter turnusen til søss jeg nå da 😛 Så det er søn, tirs og tors.

    15. Ja, det er sant det. Personlig merker jeg at det er lett å unngå trening om man ikke har en fast dato satt. Som i dag. Jeg forsov meg egentlig litt, og det skal ikke være lett å komme seg utenfor ytterdøra :p

    16. hei! Utrolig bra blogg! Ikke så lenge siden jeg begynte å lese den, og jeg må si jeg har lest meg laaaangt nedover bloggen din for å få med meg hver detalj av hvert innlegg. Utrolig inspirerende! Jeg er nå fast leser!! 🙂
      Jeg lurte på om du kanskje kunne gi noen tips til hjemmetrening? Jeg har nettopp fått meg en valp og det å være borte hele dagen for å så bruke noen timer på treningsstudio, har jeg ikke samvittighet til. Og når valpen sover kommer jeg meg ikke ut av huset.. Derfor har jeg kjøpt meg spinningssykkel, manualer, matte osv til hjemmetrening! Men kanskje du kunne gitt noen tips og kanskje vise litt hvordan man kan trene hjemme? Trur det er mange som hadde satt pris på det! 🙂
      Stå på jenta! Du er herlig!

    17. Heisann! Jeg ser at du tar mye proteinpulver, koffeintabletter, vitaminer osv.. Jeg har begynt å trene for fult! både styrke og kondisjon. Har kanskje mest fokus på styrketrening. Og jeg har veldi lyst til å ta steget videre med “hjelpemidler”. Men jeg kan så sykt lite om det. Og hvilke produkter er det som er bra? Hvor kan det kjøpes?
      Kanskje du kunne hatt et innlegg om disse produktene. Hva det er bra for, når er det bra å taes osv. Det hadde vært til STOR hjelp! Det står mye på internett, men alle vil jo selge! jeg tenker du har litt erfaring om disse tingene å kanskje kan gi litt råd og tips 🙂
      Bloggen din er fantastisk! Har jeg lite motivasjon, går jeg bare inn på bloggen din! ;))

    18. Idag var det Zumba, kjempegøy ! Morsomt å variere med noe mer fengende enn sykkel og tredemølle.
      Imorra er det styrke igjen 🙂 Yndlingsøvelsen min er knebøy 🙂 Hadde en litt dårlig knebøy dag på søndag, men en god benkpress dag istedet 🙂 Satser at alt blir bra imorra 🙂

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg