Back

Jeg  har skikkelig mandagsfølelse idag, og for ei som faktisk liker mandager er jo det midt i blinken! Stockholm og konsert var kjempegøy, men det ble ikke mye tid til trening. Vi gikk utrolig mye under shoppingen, så for å lette samvittigheten kan jeg vel kalle det for cardio? Hehe, NO EXCUSES her i gården – derfor startet jeg dagen med morgencardio. 45 minutter rask gange ute i høstværet, herlig! Jeg skal trene rygg senere og i dag er jeg supermotivert! Økta  jeg skal kjøre ser slik ut:

  • Pull-ups
  • Stående stangroing
  • V-nedtrekk
  • Sittende roing
  • Facepulls
  • Reverse flyes

 

Nå kaller skolebenken – ha en fin dag alle sammen! 🙂

11 kommentarer
    1. Kult <3 Vil du gå inn på bloggen min? hadde betydd mye om du anbefalte den, men du må ikke hvis du ikke gidder:)
      Elsker bloggen! er en stor fan;)
      Ha en super dag <3

    2. Hei! Du er et stort treningsforbilde – jenter med muskler er kult! Bare lurte på hvordan du gjennomfører pull-ups’ene dine i forhold til sett/reps, og også om du har noen gode teknikktips for god utførelse? Fantastisk, men tung øvelse ! Ha en flott kveld:)

    3. Nydelig rygg, kjære! 😉 Lenge siden jeg har vært innom bloggen din, du ser amazing ut! Enig at du er et forbilde, håper du vet det! ^^ Klem til deg <3

    4. ..: Jeg studerer økonomi 🙂
      Kristin og anonym: Jeg jobber med teknikk selv akkurat nå :)For å bli sterkere tar jeg kun negative repetisjoner. Dvs, jeg hopper opp og holder igjen så lenge jeg kan på vei ned. Bruker mellom 40 – 45 sekunder på vei ned! Dette gjør jeg 4 ganger 🙂
      Elise: Det kommer 🙂 Vært litt matlei i det siste, men nå blir det 😀

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg