Cardio

God kveld alle sammen 🙂 Jeg digger å trene rygg, det er uten tvil yndligsøkta mi. Men selv om det egentlig var ryggdag idag var jeg lite gira på å trene, motivasjonen var ikke helt på plass. I stedet for løfting av jern tok jeg en skikkelig runde med cardio i høstværet:) Det er bare å kle på seg nå om dagen – for det er ikke akkurat sol og varme ute! Derfor tok jeg likegodt turen innom Bluebox på vei hjem, der skinner alltid sola 😉

Jeg må skifte design, men har NULL peiling på sånne ting selv. Vet noen av dere om noen som er flinke med slikt? Let me know isåfall! Så setter jeg uendelig stor pris på om dere orker å stemme på meg i BMR sin konkurranse, som du finner her. Jeg vet det er litt “pes” å lage profil for å stemme, men det er bare den første gangen 🙂 Jeg behøver å bli blandt topp 20 for å bli med videre – og man kan stemme hver eneste dag 😀

Nå må jeg virkelig pakke ferdig, jeg flyr nemlig til Stockholm med verdens beste mamma i natt. Rihanna-konsert, shopping og sushi er planen, gleder meg! Håper alle har hatt en flott Halloween – uten godteri selvfølgelig 😉 

18 kommentarer

Siste innlegg