Takketale

Bodyfitness er en utrolig krevende og ikke minst dyr sport å holde på med. Derfor er jeg så utrolig takknemmelig til alle som har hjulpet meg, og gjort drømmen om å stå på scenen mulig. Jeg har rett og slett vært utrolig heldig, og jeg setter uendelig stor pris på alle som har sponset og hjulpet meg frem. Så her kommer takketalen min til dere:

Til Nordic Nutrition, som sponser meg med alt jeg behøver av kosttilskudd av god kvalitet. Vet ikke hva jeg skulle gjort uten disse produktene på dietten!

Til Gunnar, som har vært den beste coachen ei jente kan ønske seg!

Til Bluebox Heimdal, for avslapping og soling på høyt nivå 🙂

Til Elin, for fantastiske hudbehandlinger.

Til Nytt Smil, som gav med det hviteste smilet på scenen.

Til Drømmehagen Hudpleie, som gjorde meg fri for hår til konkurransen.

Til Makestyle, for naturlig sminke og hårprodukter som jeg elsker.

Til Dream Nails, for verdens fineste negler.

Til Klinikk Bjørgen, som løsnet opp stive muskler med aromaterapi.

Til Ronja, som stylet meg perfekt til NM.

Til min fantastiske familie og venner, som har holdt ut med ei selvsentrert og skrapa jente. Nå er jeg tilbake – lover!

Og sist men ikke minst, til alle dere som har fulgt bloggen min. Selv om jeg ikke skrev så mye om det, hadde jeg dager på dietten som var skikkelig tunge. Da var dere alltid der, men oppløftende kommentarer som betyr så mye! Enkelte dager leste jeg gjennom kommentarene om og om igjen, og humøret steg betraktelig etterpå. Ord blir små når jeg ser over alt jeg har fått, og jeg føler meg virkelig heldig. 

Uten alle dere hadde ikke dette vært mulig – TUSEN TAKK!

19 kommentarer

Siste innlegg