Deload

Å være ferdig på diett er absolutt ikke som jeg trodde det skulle være. Jeg hadde sett for meg at jeg skulle trylle frem sunne herligheter i lange baner på kjøkkenet, men den gang ei. Etter å ha spist ALT jeg ville i helga så er jeg faktisk dritt lei av å spise. Måtte virkelig kjempe for å få ned havregrøten til frokost – og det sier litt! Det er jo noe av det beste jeg veit! Satser på at både matlyst og matglede kommer tilbake etterhvert 🙂 Nå skal jeg snart på trening, og jeg kjører kun lett gjennom kroppen denne uka. Etter en lang periode med underskudd på mat og overtrening er det viktig å la kroppen hente seg litt inn igjen 🙂 Blir ei deload uke, det vil si at jeg har minst to reps i reserve på hvert sett. Neste uke begynner jeg på nytt treningsprogram med fokus på de områdene jeg vil forbedre, og det gleder jeg meg til!

Vinneren av konkurransen er kåret, og det er Katja som får en Sodastream i posten! “Kropp, helse og smak bør jobbe i team, skaff deg selv en SodaStream!”  var slagordet hennes. Gratulerer så mye 🙂 Legger ved noen av Treningsforum sine bilder fra helga under, og det vises at jeg koste meg på scenen synes jeg! Min kjære pappa filmet forbedømmingen også, så jeg tenkte å legge ut video senere for dere som ikke fikk sett det 🙂 Løfting av jern venter – ha en fin dag alle sammen!

16 kommentarer
    1. bra slagord, haha!
      jeg lurer på noe forresten, er det vondt å ha så mye muskler, eller liksom det ser litt vondt ut, og føles kroppen din tung?
      kan du skrive et innlegg om hvordan det er å ha en slik kropp? og får du mange kommentarer osv om det?
      kleem 😀

    2. Jippii! Nå ble jeg kjempeglad 😀
      Kjempeflotte bilder forresten, synes det er fantastisk hva du har fått til – du er helt rå!

    3. FY faen… Syns du virkelig det der er fint?!?! Du ser ut som en mann fra haken og ned. Ekkelt, helt sykt at du ødelegger det supersøte fjeset ditt med den mannekroppen der. fy flate er helt sjokkert her jeg sitter, burde faen ikke vært lov.

    4. Utrolig fin kropp 😉
      Og ja, Amalie over her, det er forskjellige mennesker og forskjellige meninger alle steder i verden. Noen syns det er stygt andre syns det er fint:) Men du behøver ikke å være så stygg i kommentaren din for det! Å si at ett menneske ser ut som en mann, er ekkel og at det ikke burde være lov å se slik ut er respektløst.. Skjerp deg!

    5. Du har en helt råbra kropp, Nora! Beundrer pågangsmotet ditt, så stå på videre! 😀 Flott innsats både i Stavanger Open og NM! 😀

    6. Amalie: viss du syns det er så stygt så ikke se på da… Ingen som tvinger deg, fortsett å bla gjennom moteblogger du.

    7. Hvor lenge siden er det du begynte ordentlig med styrketrening? Er så imponert over kroppen din ass.. 😉

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg