Tanker

God morgen 🙂 Etter en lang biltur fra Oslo med snø og is var jeg for sliten til å blogge da vi kom hjem. Jeg måtte smile da det kom inn et par bekymringsmeldinger i går – og nei, jeg har ikke tenkt å slutte å blogge 🙂

Jeg har hatt mye tid til å tenke, og lørdagens skuffelse er long gone. For hva hadde jeg egentlig å være skuffet over? Målet mitt var jo å stå på scenen i den beste formen jeg noensinne har hatt – og det gjorde jeg også. Sekundet før jeg gikk på scenen så jeg meg selv i speilet, og jeg var dritfornøyd. Fornøyd med dagsformen, oppkjøringen, sminken, poseringen – ALT. Når jeg gikk ut på den scenen var jeg virkelig stolt av meg selv, og det er den følelsen jeg sitter igjen med nå også. Jeg har debutert i bodyfitness, og nå er jeg virkelig FitnessNora! Jeg har spurt flere dommere om tilbakemeldinger, og alle hadde noe forskjellig å trekke meg for. Men den ene tingen de alle hadde felles var muskelmassen. Ingen spesielle partier ble nevnt, bare det å få mer muskler jevnt over hele kroppen. Jeg var jo klar over at jeg kunne bli litt liten i denne sammenhengen, og jeg var vel strengt tatt den minste jenta på scenen på lørdag.

Om det ikke ble den plasseringen jeg hadde ønsket i helga, så har jeg likevel oppnådd utrolig mye denne sesongen. Jeg gjennomførte konkurransedietten uten å jukse, og uten å sprekke en eneste gang. Jeg har lært ufattelig mye om meg selv og kroppen min, og vet nå hvor langt jeg kan presse meg selv. Jeg er så heldig å ha fått fantastiske sponsorer – som har backet meg hele veien. Men det aller viktigste er kanskje bloggen, og dere lesere. For når jeg leste gjennom mail, meldinger og kommentarer etter helga ble jeg så rørt at jeg faktisk begynte å grine. At så mange mennesker tar seg tid til å støtte meg og komme med så fantastiske tilbakemeldinger som dere gjør – det betyr så uendelig mye. Å vite at jeg kan være til inspirasjon og motivasjon for dere, motiverer igjen meg til å gjøre det enda bedre. For det skal jeg bli, det kan jeg love dere. Dette var bare debuten min og det kan bare gå en vei herifra – nemlig oppover.

Bildene er tatt av Drea, en del av den herlige heiagjengen min 🙂 Kommer med en heftig bildeoppdatering fra hele helga i løpet av dagen – nå blir det frokostkos!

38 kommentarer
    1. Du er mitt store forbilde Nora!! 🙂 Og jeg har sagt det før- i forhold til mange av jentene på scenen så synes jeg faktisk ikke at du ser så liten ut, synes muskelmassen din ser bedre ut enn mange av de som kom foran deg. Men nå er jeg jo ikke noen ekspert, bare en stor fan, og da blir man kanskje litt subjektiv 😉 Du har uansett all grunn til å være stolt!

    2. For et herlig innlegg! Du var i en fantastisk form på NM og jeg er glad for å høre at du er stolt – for det bør du være! Og jeg er også glad for at vi får følge med deg videre og at dette ikke blir slutten på bloggingen 🙂

    3. Gleder meg til bildedryss, og er sååå glad for å høre at du er i supert humør og at du skal fortsette å blogge. Weee 😀

    4. Gratulere med NM debuten fra meg også 🙂 Så godt at du er ved friskt mot:) Det blir spennende å følge deg videre!!!

    5. Det va ei utrolig helg, Nora! Stolt av dæ 😀 Du e min nr. 1, vettu <3 Kosa mæ sånn med dæ 🙂 Snart blir d kosekveld med mat 😀 hihi

    6. Jeg har fulgt bloggen din i en stund, og gledet meg sykt til å se deg på NM 🙂 du imponerte og vi heiet på deg! Sykt bra form, og du har all grunn til å være stolt :)) Du fortjente en plass i finalen! 🙂

    7. Jeg henger meg på bølgen:
      Nora, du er utrolig fantastisk. Jeg blir også rørt av alle gode meldinger du får, og du fortjener hvert gode ord som blir skrevet, og sagt, og tenkt.
      Lykke til videre, hver dag, hele tiden!

    8. Så bra du fortsetter, og ikke gir deg etter å ha “nådd målet”! Du ser virkelig fantastisk ut, og er så inspirerende. Tror du du kunne poste noen “før og etter”-bilder fra før du begynte med bodyfitness, og nå som du har vært med i NM? (Vet du har gjort dette tidligere, men synes det er så motiverende å lese :))

    9. Du ser helt fantastisk ut, og du er min aller største inspirasjon! Jeg er helt AVHENGIG av bloggen din, og gleder meg til å følge deg videre. Shit jeg er imponert over det du har fått til!!

    10. Du såg jo helt fantastisk ut på scenen! Ikke noe rart du klarer å motivere leserne dine 😉 Nyt frokosten (som sikkert er ferdigspist nå) og kos deg i dag!

    11. Du ser helt fantastisk ut Nora og du ER virkelig et stort forbilde og en motivasjonsfaktor!
      All grunn til å være kjempestolt av deg selv, og masse lykke til videre, og gratulerer med debuten 😀

    12. Hvilken plassering kom du på sånn totalt sett da? Pallplassering fikk du ikke denne gang, men neste gang “gruser” du de alle 😉

    13. Kjære Nora! Har sagt det før,men sier det igjen.. Du er så herlig! Du er personen jeg henter motivasjon og inspirasjon fra hver eneste dag. Det har vært kjempespennende å følge deg fra start til NM. Og jeg gleder meg til fortsettelsen. Stor klem fra meg 🙂

    14. Nå vet ikke jeg hvilke krav det stilles i konkurransen, men jeg synes du var en av de flotteste – kanskje DEN flotteste også. Kroppen din er et resultat på hard jobbing, og du ser fantastisk ut! Du er beundringsverdig på alle måter 🙂

    15. Jeg syntes du er beintøff, Nora!
      Heier på deg!
      Bloggen din gir masse motivasjon til mane der ute, keep up the good work!!

    16. Har fulgt bloggen din en god stund og har logget meg inn ørten ganger iløpet av helgen for å sjekke hvordan det hadde gått med deg. Synes faktisk ikke du ser så liten ut i forhold til de andre – men jeg er jo ikke i fitness-miljø – og dømmer kun etter det estetiske, og du er VAKKER! 🙂 Flott du skal fortsette å blogge, jeg henger gjerne med videre.

    17. Du ser helt fantastisk ut, Nora!!! Du er en sååå stor inspirasjon! Før var trening et ork, men nå er je super gira og blir så motivert av å se hva du har fått til:D
      Stå på!!!

    18. Gleder meg til å se flere bilder. Du ser kjempe bra ut, ikke bare kroppen din, men du er utrolig pen i tillegg 🙂 Du må være superstolt av hva du har oppnådd. Stå på videre 🙂

    19. Så flott å lese, Nora! Vær stolt, vær lykkelig, du er bare helt super! 😀 Jeg blir så imponert at du aner ikke! Stå på videre, gleder meg til å følge deg hele veien, hvor enn den måtte før deg!

    20. Du skal ikkje vera nåke anna enn stolt! du ser fantastisk ut og tenk på da du har oppnådd!!! da e fåtall av folk so hadde klart da samma so du har klart Nora! 😀
      Du e virkelig min motivasjon og inspirasjon! 😀

    21. Da skal det i såfall sies at var den vakreste der oppe også! Syntes du så helt strålende ut, debut gjennomført med glans! Og innsatsen din skinte igjennom;)
      Fulgt deg her på bloggen, og var til stede på lørdag. Og du er virkelig vakker, Nora:) Og til stor inspirasjon, virkelig!
      Godt å høre at du er fornøyd, ikke grunn til annet:)

    22. Du skal være stolt av deg selv:D Du har oppnådd utrolig mye:)
      Og du er min store inspirasjon:) Jeg har faktisk bilde av deg som bakgrunn på pc’en min:) Du er det første jeg ser og siste jeg ser:) Og jeg blir motivert til å komme meg ut av sofaen og gjøre noe:D Tusen takk!:)

    23. Hei Nora!
      Jeg må bare si at jeg synes du ser helt fantastisk ut! Nok en gang – gratulerer med debuten i NM! Jeg har ikke fulgt med bloggen din så veldig lenge, men husker godt hvordan jeg var og trente på Lillesand da de hadde åpen uke – og så deg der. Husker jeg ble helt sjokka over armene dine, og tenkte bare: faen, nå må jeg legge på mer vekter – SÅNNE ARMER SKAL JEG OG HA! Nå leser jeg bloggen din hver dag før jeg drar på trening på Nidarø, og det får meg ALLTID til å ta i litt ekstra, og ta et par ekstra reps.
      Stå på, du er helt fantastisk!

    24. Det har vært utrolig spennende å følge deg:)
      Det morsommeste var at også typen begynte å følge med på bloggen og ble nysgjerrig på fremgangen din:P Og det skal sies, han er en skikkelig antiblogger!
      Du har prestert stort og så klart er du en inspirasjon for treningsglade jenter(og gutter:p).

    25. Helt utrolig imponerende det du har fått til! Du burde være så stolt over deg selv at du stråler 😀 Og du er til stor inspirasjon i treningshverdagen!

    26. Nora, du er virkelig en inspirasjon! I tillegg er du en herlig jente, takk for at du deler din verden med oss! Gleder meg til å lese videre på bloggen din, fortsett å følge drømmene dine! Stor klem fra Meg :))

    27. Så godt å lese at du klarer å finne ting du er fornøyd med, tross skuffelsen! 🙂 Du har jo også fått konkrete tilbakemeldinger som du kan jobbe med, så neste gang går det enda bedre! Jeg gleder meg til å følge deg videre og er spent på hvordan det går med deg framover.

    28. Syns du har all grunn til å være stolt! an vel si meg enig med dommerne om at du kansje var litt i minste laget, men hey! du har fiksa deffen utrolig bra, du ser jo perfekt deffet ut og i tillegg har du jo jevnt med muselmasse så du skal bare øke litt generelt før dette blir VELDIG bra! Og i tillegg syns jeg nivået i den lave klassen var veldig høyt i år. All kred til deg! Håper på å se deg på scenen igjen om et år eller så 😉

    29. Kjære Nora! Du så så fantastisk ut på lør. Skulle så gjerne ha vært der og heiet på deg, men tankene mine var hos deg hele dagen. Gleder meg til å fortsette å følge bloggen din! KlemMari

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg