Ready

Innveiing og registrering er vel gjennomført, og coach har hatt en siste formsjekk. Alt var som det skulle, så nå er det bare å ligge med beina høyt til i morgen. Jeg er så heldig å få hjelp av stylist Ronja Hauan i morgentidlig, så er det en ting mindre å tenke på 🙂 Etter det blir det legging av brunfarge, oppkarbing og oppvarming – så er det showtime! Gjett om jenta gleder seg 🙂

Helt sykt å tenke på at dette skal skje imorgen. En dag jeg har jobba ræva av meg for, bokstavelig talt! X-antall repetisjoner, uendelig mange mil og lange kvelder på kjøkkenet er lagt ned for å komme hit jeg er i dag. Og selv om det strider mot janteloven, så innrømmer jeg at jeg er stolt av meg selv og resulatet jeg har oppnådd. Jeg ville bli i mitt livs form til NM, og det har jeg klart. Derfor føler jeg meg 100% klar for  imorgen,  jeg skal gå ut på scenen og ha det gøy! Uansett hvordan det går imorgen så kommer jeg til å stå på den scenen og vite at jeg har gjort ALT jeg kunne for å bli den beste Nora jeg kan bli. Og med verdens beste venner og familie sammen med meg, så skal jeg virkelig nyte dagen! I morgen er MIN dag – uansett plassering 🙂

Følg med på treningsforum og iform for oppdateringer og livesending 🙂

43 kommentarer

Siste innlegg