Mandagsmotivasjon

Ny uke – nye muligheter!  Planlegg treningsuka di, og gjennomfør planen. Failing to plan = planning to fail. Lag tid til trening, istedet for å lage unnskyldninger. Om du ikke rekker hele økta du hadde planlagt, så husk at litt er en million ganger bedre enn ingenting. Resultater kommer ikke av seg selv, men må jobbes for! Så opp av sofaen, kom deg på trening og husk at hver eneste repetisjon er et lite skritt i riktig retning. DU er sjefen over din egen kropp, og har muligheten til å forme den AKKURAT slik du vil. 


Ha en sporty start på uka!!! 🙂

25 kommentarer
    1. Hei Nora, har bare noen spørsmål til deg ang fitness er det høyden dere går etter eller er det vekt også i de ulike klassene? Og hvor mye veier du under konkurranser kontra “ikke konkurranse” tiden?:D Dere ser jo så fryktelig tynne ut selv om dere posserer:)
      Lykke til:D:D

    2. lykkeliten: Det går kun på høyde i bodyfitness, klassene er -163 og +163 cm. Jeg ligger på ca. 50 kg nå, og kommer til å legge meg mellom 55-57 etter konkurranse 🙂 Blir godt å få litt mer kjøtt på beina!

    3. Her starte uka med en tur til frisøren og så rett på trening. Fikk en fin økt med intervaller og styrke overkropp:D Testa ut den ene øvelsen du filmet her om dagen, knallbra!!! 😀

    4. Takk, og det samme til deg!
      Her begynte uka med en godvond behandlingstime for nakke/skuldre, og ellers er det treningsfri ut dagen. Luksus 😛
      Lykke til med innspurten 😀

    5. Kom akkurat inn dørene etter en 1 1/2 times treningsøkt på gymmet. Armene skjelver som gelé, men det må virkelig være en av de beste følelsene i verden å kjenne at en har brukt kroppen 😀
      Takk for en inspirende blogg!

    6. kom akkurat hjem fra ei super spinningøkt! spinning på timeplanen i morgen også, så blir det ei styrkeøkt+ intervall senere denne uka! endelig skikkelig i gang med trening igjen 😀

    7. Så sant så sant.. Skal bare bli frisk igjen så er det rett i styrkerommet igjen. (jeg er faktisk syk, så det er ingen unnskyldning.. Hehe.. ) Hvor mange ganger om dagen spiser du egentlig, og teller du kallorier?

    8. Hei nora!
      Jeg har lenge hatt lyst å bygge muskler for å dra treningen enda lenger å se motiverende fremganger! Har trent å drevet emd sport hele livet, så har et godt grunnlag. Men så har jeg ikke tilgang på treningssenter, så lurer på om du har et tips til overkropp og bein program som kan utføres med manualer og benk hjemme? 🙂 vil se ut som deg en dag når forholdene ligger til rette for det!! 😉

    9. Dette var et deilig innlegg på starten av uka!! Denne uka blir kjempe bra jeg bare vet det. Motivasjon er nr1 for at jeg skal trene og holde kroppen i top shape. Takk for dette inlegget…. virkelig
      😀

    10. clasgaard: Coachen har aldri satt opp treningprogram til meg, jeg begynte å trene med bygger Paul Rusten – og fulgte hans 5splitt 🙂
      Heidi: Jeg spiser 6 ganger om dagen, og teller ikke kcal på konk.diett – det får coachen ta seg av 😉
      Julia: Mye du kan gjøre hjemme, men jeg vil absolutt anbefale et treningssenter. Sjekk http://www.fitnessbloggen.no – og gå innpå øvelser for tips 🙂

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg