Mandagsmotivasjon

03.10.2011 - 10:15 25 kommentarer

Ny uke - nye muligheter!  Planlegg treningsuka di, og gjennomfør planen. Failing to plan = planning to fail. Lag tid til trening, istedet for å lage unnskyldninger. Om du ikke rekker hele økta du hadde planlagt, så husk at litt er en million ganger bedre enn ingenting. Resultater kommer ikke av seg selv, men må jobbes for! Så opp av sofaen, kom deg på trening og husk at hver eneste repetisjon er et lite skritt i riktig retning. DU er sjefen over din egen kropp, og har muligheten til å forme den AKKURAT slik du vil. 




Ha en sporty start på uka!!! :)

25 kommentarer

christinestrening

03.10.2011 kl.10:17

Ha en super treningsuke og lykke til med innspurten til NM :-)

breakthru

03.10.2011 kl.10:20

nå ble jeg gira :D skal gjøre mitt beste i dag, takk for insirasjon. Du er så flink, stå på du også <3

it's training

03.10.2011 kl.10:38

:D :D

Cecilie Lykke

03.10.2011 kl.11:00

Jennifer Nicole Lee, fantastisk fysikk på den dama!

Martin

03.10.2011 kl.12:07

Idag bli d styrkeøkt :p Motivasjon din e vel finfin?? :)

Catharina Adele Nordli

03.10.2011 kl.12:08

Fantastisk! Motivasjon til en ny kjempebra uke!! :)

Fitnessnora

03.10.2011 kl.12:12

Martin: Ønsker deg ei god økt! :) Motivasjonen min er på topp vet du - GOGOGO!

lykkeliten

03.10.2011 kl.12:46

Hei Nora, har bare noen spørsmål til deg ang fitness er det høyden dere går etter eller er det vekt også i de ulike klassene? Og hvor mye veier du under konkurranser kontra "ikke konkurranse" tiden?:D Dere ser jo så fryktelig tynne ut selv om dere posserer:)

Lykke til:D:D
Masse lykke til frem mot NM :)

Fitnessnora

03.10.2011 kl.13:22

lykkeliten: Det går kun på høyde i bodyfitness, klassene er -163 og +163 cm. Jeg ligger på ca. 50 kg nå, og kommer til å legge meg mellom 55-57 etter konkurranse :) Blir godt å få litt mer kjøtt på beina!

tjukkebollefeita

03.10.2011 kl.14:11

Her starte uka med en tur til frisøren og så rett på trening. Fikk en fin økt med intervaller og styrke overkropp:D Testa ut den ene øvelsen du filmet her om dagen, knallbra!!! :D

Hanne

03.10.2011 kl.14:39

Takk, og det samme til deg!

Her begynte uka med en godvond behandlingstime for nakke/skuldre, og ellers er det treningsfri ut dagen. Luksus :P

Lykke til med innspurten :D

Liv Bianca

03.10.2011 kl.16:01

Kom akkurat inn dørene etter en 1 1/2 times treningsøkt på gymmet. Armene skjelver som gelé, men det må virkelig være en av de beste følelsene i verden å kjenne at en har brukt kroppen :D

Takk for en inspirende blogg!

Martin

03.10.2011 kl.16:41

Prøvde omvendt benhev idag :)) pluss Mark/Kne/Benk :) kjæmpeøkt :p Du har træna idag da ???

clarsgaard

03.10.2011 kl.17:07

Jeg har et spm.. når du fikk ditt første treningsprogram av coachen, hvordan så den ut? Hvor mange splits hadde du? Ha en fin dag :)

therese

03.10.2011 kl.17:49

kom akkurat hjem fra ei super spinningøkt! spinning på timeplanen i morgen også, så blir det ei styrkeøkt+ intervall senere denne uka! endelig skikkelig i gang med trening igjen :D

Heidi

03.10.2011 kl.18:42

Så sant så sant.. Skal bare bli frisk igjen så er det rett i styrkerommet igjen. (jeg er faktisk syk, så det er ingen unnskyldning.. Hehe.. ) Hvor mange ganger om dagen spiser du egentlig, og teller du kallorier?
I like it!!!

jaramillo

03.10.2011 kl.21:27

u go girl ;)

Julia

03.10.2011 kl.21:37

Hei nora!

Jeg har lenge hatt lyst å bygge muskler for å dra treningen enda lenger å se motiverende fremganger! Har trent å drevet emd sport hele livet, så har et godt grunnlag. Men så har jeg ikke tilgang på treningssenter, så lurer på om du har et tips til overkropp og bein program som kan utføres med manualer og benk hjemme? :-) vil se ut som deg en dag når forholdene ligger til rette for det!! ;-)

Treningsglad!

03.10.2011 kl.22:03

Fantastisk blogg, elsker de "oppmuntringsbildene" med positive tekster:))!!

Johnsine

03.10.2011 kl.22:06

Jeeeeee! Jeg har gjort min DEILIGE innsats.

Melissa

03.10.2011 kl.22:11

Dette var et deilig innlegg på starten av uka!! Denne uka blir kjempe bra jeg bare vet det. Motivasjon er nr1 for at jeg skal trene og holde kroppen i top shape. Takk for dette inlegget.... virkelig

:D

Fitnessnora

05.10.2011 kl.14:24

clasgaard: Coachen har aldri satt opp treningprogram til meg, jeg begynte å trene med bygger Paul Rusten - og fulgte hans 5splitt :)

Heidi: Jeg spiser 6 ganger om dagen, og teller ikke kcal på konk.diett - det får coachen ta seg av ;)

Julia: Mye du kan gjøre hjemme, men jeg vil absolutt anbefale et treningssenter. Sjekk www.fitnessbloggen.no - og gå innpå øvelser for tips :)

Tanja

14.10.2011 kl.03:06

Takk for inspirasjonen! Var akkurat dette jeg trengte :D endelig fant jeg en bra blogg :D

Skriv en ny kommentar

hits