Trippel lykke

For en herlig lørdag dette er! Jeg startet dagen med aromaterapi på Klinikk Bjørgen her i trønderhovedstaden, og det var utrolig godt. Kroppen min var fortsatt veldig stiv etter Stavanger Open – det tar mer på å posere enn man skulle tro! Men nå føler jeg meg mye løsere i muskulaturen, og ikke minst mer avslappet i hele kroppen. Herligherlig, og anbefales virkelig 🙂 Skal tilbake igjen etter NM, for jeg regner med jeg er minst like støl da også!


 Avslapping på høyt nivå 😉

Når jeg kom hjem ventet en pakke fra Iherb på meg, med mye digg i! Etter NM har jeg tenkt å lage mye god og sunn mat og da er det viktig å ha de riktig ingrediensene. Essensene på bildet under er fantastiske, og jeg tror nesten jeg har alle smakene som finnes nå. Perfekt å bruke i bakst, f.eks setter bananessensen vikelig spissen på bananbrød! Smøressens er DIGG på brokkoli, og sparer mange kalorier 😉 Det beste med pakken var ett av de nye krydderne jeg bestillte – bare se under hvilken smak det har 😀

Eplepai krydder!!! 😀 Yammi!

Den største lykken idag kommer om et par timer,  da venter ei treningsøkt med verdens beste treningspartner! Paul har vært i USA i to uker nå, og jeg gleder meg som en liten unge til å få han tilbake på trening sammen med meg. Jeg trener bra alene også, men jeg får alltid maksimalt ut av treningen når Paul er der og pusher meg. Det betyr så mye å ha en god treningspartner, dessuten er det jo mer gøy når man er to 🙂 Det blir bryst og cardio på meg i dag, hva skal du trene?

19 kommentarer
    1. Har aldri prøvd aromaterapi, men det hørtes ganske behagelig ut.. Jeg har trent spinning rpm i dag og det er det som skal trenes i helgen. Nå skal kropp og sjel hvile før det braker løs til uka 😉

    2. Det hørtes skjønt ut, du, og så spennede med disse essensene!
      Her har det blitt en liten joggetur, av alle ting. Dagen etter knuse-beintrening, så du kan jo bare tenke deg hvordan det gikk 😛

    3. I dag skal jeg ikke trene for jeg er syk og svak. Sparer krefter til jobben i natt.. 🙁
      Jeg bestilte sånn bananessens, men ser ut som jeg må prøve det andre også. Det krydderet så supergodt ut! NAM! Eplepaikrydder..

    4. Åh, slike essenser vil jeg også ha!! 🙂
      I dag har jeg trent litt zumba hjemme faktisk, cardio og sculpt and tone. Gøy med litt forandring innimellom. Ha en fantatsisk fin dag, du gjør en utrolig bra jobb!

    5. idag har det blitt 45 min trening,gått løs på sekken,sit-ups av alle salg,push-ups,og kne bøy 🙂 Ønsker deg en flott Lørdag 🙂

    6. Idag va d ingen træning. vart 1,5 tim me volleyball igår da:)
      Syns d e så speinnanes å følj me dæ ;p ka e fav i brystøvelse da??

    7. Så gøy med pakke 😀 styrkeøktene for uka er ferdig gjort, men er litt i tvil på å ut å ta intervaller, tror ikke det blir det. krannglete knær. Gøy med treningsbuddy!

    8. Så spennende essenser, må en tur inn på iHerb for å se nå! 🙂 Håper du kommer til å dele mange gode oppskrifter når du er ferdig på diett, gleder meg!

    9. Hei Nora. Har akkurat startet med bodyfitness selv og trenger noen tips innen mat. Har du mulighet å lage et innegg om hvordan du bruker de forskjellige produktene fra iHerb?

    10. Hvor kjøper du de essensene? Kan du gi noen forslag til hva slags mat man kan lage med dem, og oppskrifter på dem?
      Men i hovedsak hvor kjøper du essensene? 🙂
      Lykke til!

    11. Jeanine King: Kommer mye mer av det når jeg er ferdig på diett, da skal jeg lage masse god mat og legge ut oppskrifter 🙂
      Sara: Kommer mye mer oppskrifter ol. etter NM 🙂 Så da skal jeg komme med masse tipd 😀 De kjøpes på Iherb.com.

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg