Pose like a pro

God kveld! Jeg har hatt nok ei god treningsøkt, og i dag var det biceps og triceps som fikk gjennomgå. Jeg tror mye av energien min kommer av at vi har lagt om dietten, torsk er blitt byttet ut med karbonadedeig. Sammen med løk, tomat, brokkoli og isberg er det jo nesten taco! Riktig krydder må selvfølgelig til, og jeg bruker chili, paprikakrydder, kajennepepper, spisscummin, hvitløkspulver og salt for å få tacosmaken. De ferdige tacokrydderne i butikken er det nemlig sukker i, så husk å sjekk baksiden av krydderblandinger om du vil unngå unødvendig sukker 🙂 Var så sulten at jeg ikke rakk å dandere maten fint idag, men legger ved et bilde likevel 😉

Nå skal jeg straks på en runde med poseringstrening på Kaliber. Jeg kan ikke få sagt nok hvor takknemmelig jeg er til alle menneskene i denne klubben som stiller opp for oss utøvere. Det betyr så mye å ha et godt støtteapparat rundt seg 🙂 Hvis du mangler lesestoff ikveld kan du sjekke dette intervjuet av meg på Treningsforum. Det er så utrolig gøy å få gode tilbakemeldinger,  og det motiverer bare enda mer! Gleder meg så fantastisk mye til å stå på scenen i Oslo Konserthus den 8. oktober! Men før den tid er det fortsatt noen timesverk som må legges ned, jeg vil bli enda hardere enn jeg var i Stavanger! 9 dager igjen, og jeg kjører på!

Poseringsøving backstage før finalen i Stavanger Open 🙂

26 kommentarer

Siste innlegg