Små barn, store gleder

Rygg er yndligsøkta mi, og er desidert den delen av kroppen jeg er mest fornøyd med. Derfor er det litt synd at jeg ikke fikk ut ryggen skikkelig på poseringene i helga, men den skal brettes ut til NM ; )Det vises godt på bildet under, der jeg står med armene for langt ut og mister mye av bredden på ryggen min. Stod lenge og øvde på poseringer i gårkveld, og føler at jeg får mye bedre kontakt med ryggen nå 🙂  Anyways, dagens ryggøkt på Kaliber var veldig god og så slik ut:

  • Nedtrekk
  • Chins
  • Enarms roing i Hammerstrength
  • Nedtrekk i Hammerstrength
  • Pullover
  • Sittende roing
  • Nedtrekk bak
  • Rygghev


På rygg-dager er jeg alltid ei glad jente, men i dag er jeg ekstra gladlaks 😀 Noe av det jeg har savnet mest på diett er peanøttsmør og banan, som dere kanskje har fått med dere 😉 Jeg nærmest løp av scenen for å spise dette i helga, og det var episk godt. Derfor kan dere tro jeg ble lykkelig når dette proteinet fra Nordic Nutrition kom i posten i dag, med smak av banan og peanøttsmør!!! 😀 Proteinet kan brukes til å lage pudding av, men jeg valgte å blande det i havregrøten min. Konsistensen er mye tykkere enn med vanlig protein, og ble derfor helt perfekt i grøt! Hadde det ikke vært for ørene hadde nok smilet gått helt rundt mens jeg spiste den. Små barn, store gleder 😉

Lykke i pulverform 🙂 

21 kommentarer

Siste innlegg