Egenpleie

Som jeg har nevt tidligere går det hardt utover hud og hår å være på diett over lengre tid. Den næringen kroppen får brukes til å opprettholde de viktigste funksjonene, og derfor blir det ikke mye igjen til hud og hår. Jeg synes det er veldig viktig å ta vare på slike ting, og spesielt nå som kroppen ikke tar vare på det selv. Jeg har slitt litt med å ha både tørre lepper og tørr hud, men heldigvis kunne herlige Elin hjelpe meg med dette. Restylane har kommet med et nytt produkt som heter Refresh – og alt dette gjør er å gjennopprette hudens naturlige fuktbalanse. Jeg tok dette i leppene, og da blir stoffet liggende som et lite fuktreservoar under huden.  Elin er fantastisk flink – tørre lepper er long gone og det er jeg strålende fornøyd med 🙂 Digg å være kvitt alt kroppshår også, etter besøket mitt på Drømmehagen. Som om ikke alt dette var nok skal jeg unne meg massasje i helga også, viktig å skjemme bort seg selv innimellom 🙂

 

Bildet over tok jeg mens jeg lå og slappet av mellom forbedømming og finale i helga, og som jeg prøvde å laste opp på bloggen. Fikk ikke appen til å funke, men nå er den i orden så jeg får oppdatert til NM. Der blir det mye tøffere konkurranse, men jeg VIL til den finalen! Skal jobbe som et udyr for å få brukt den blå glitterbikinien min igjen 🙂 Jeg har forresten blitt intervjuet av Adressa, og du finner intervjuet her. Sjekk også Fitnessbloggen sine to artikkler om Stavanger Open, som du finner her & her. Jeg synes det er utrolig gøy at det blir litt publisitet rundt sporten, og håper det inspirerer flere til å begynne med fitness! 🙂 

10 kommentarer
    1. Heisann!
      Veldig flott blogg og kropp. Skjønner at du er ei kvinne med stålvilje for å oppnå dette. Men kunne du ha skrevet et innlegg om Acai-bowls med oppskrift? Så at du hadde nevt det tidligere og lurte på hvilken oppskrift du pleier å bruke 🙂

    2. ÅÅå så artig, jeg satte netopp å drømte om litt egenpleie, så gikk jeg inn på bloggen din og det er netopp det du gjør 😀 hehe!
      Du ser heilt fantastisk ut Nora, virkelig! All jobben du har lagt ned er imponerende
      Stå på videre, du klarer finalen i NM 😀

    3. Mathilde: Jeg trener på Kaliber Gym 🙂
      Mari: Det skal jeg få gjort vet du, må bare lage det først 😉 Og det blir ganske kjapt etter NM for å si det sånn, det er jo så godt 🙂

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg