Ice ice baby

Dere som har fulgt bloggen min ei stund veit at jeg elsker protein-iskaffe! Jeg er også stor fan av iste, og spesielt glad er jeg i Lemon Icetea proteinet fra Nordic Nutrition. Både denne og de andre coolerne blir bare å få skaffet ut høsten – så om du er like glad i de som meg bør du handle raskt 😉 Mens jeg drømmer om protein iste er jeg pent nødt til å finne andre løsninger nå på slutten av dietten. En favoritt er blitt å lage min egen iste, og det går ned en del sånne iløpet av uka 😉 Utrolig enkelt, here’s how:

  1. Putt  teposer i et glass
  2. Kok vann og fyll i glasset så det dekker teposene
  3. La det trekke i noen minutter så teen blir sterk og god
  4. Fyll opp glasset med kaldt vann og isbiter
  5. Topp det hele med noen søte dråper stevia

Etter å ha sett på bilder og film fra konkurransen i helga, ser jeg at det er endel ting jeg skal endre på til NM. Poseringene var ikke helt 100%, og jeg fikk ikke spredt ryggen skikkelig. Utrolig godt å være med på en litt mindre konkurranse først, sånn at jeg ikke gjør de samme feilene på nytt 😉  10 dager igjen nå, og jeg kjører på! Cardio med mine stokk-stive bein er neste på menyen, wooho! Legger ved filmen fra klassen min i Stavanger Open, sammen med de flotte jentene i -163 🙂 Det ser kanskje ikke så vanskelig ut, men å holde poseringene er faktisk grisetungt! Se hvordan lårene mine skjelver av stramminga, heavy!  

32 kommentarer
    1. Syns du var mye mer grasiøs i bevegelsene dine enn de andre jetene. Gratulerer så mye med 3 plassen! :- )

    2. Må flire litt. “Nora er best!”.. “Bra Nora, hold det der”. Kan det være en mulig coach man hører? 🙂
      Kjempebra jobbet! Morsomt å lese om deg.
      Har et spørsmål – kunne du fortelle meg hvor ofte du spiser, hvor mange gram proteiner og antall kalorier du har i deg når du er på diett, og også gjerne utenom konkurransetid? Nysgjerrig på hvordan fitnessutøvere fordeler næringsinnholdet i maten sin. Dette er jo halve jobben 😉
      Takk! mvh TinaFighter

    3. Jeg kan ikke noe om dette, derfor så må jeg spørre. Hun som kom på 2.plass “gynger” fælt under poseringene og slikt. Regner med det er fordi hun er sliten? Trekker ikke dette ned?

    4. Synes som Katrine over her at du bar deg veldig fint, og var mer grasiøs enn de andre! Det blir fort litt bygger-preg når man “setter” poseringene, og selv om det er tøft så synes i hvertfall jeg at bodyfitness skal være grasiøst og feminint over hele linja. Dermed burde jo også t-walk’en med tilhørende poseringer gjøres slik 😉
      Bra jobba 😀

    5. Et ille godt tips er å ha en klype bakepulver i bunnen av kannen, før du heller på kokende vann og har i teposer. Det fjerner den bitre smaken man ofte får når man lager iste på den måten.

    6. Enda en gang….gratulerer med flott innsats,og gleder meg med deg over fortsettelsen 🙂 Lurer på en ting litt off-topic – hvordan er betterbodies i størrelsen? Spes buksene…(greier det seg for eksempel med small for deg når du ikke er på diett for å gjøre det konkret)?

    7. Ja, ka i alle dager…
      Ka trekke dem dæ på? Synes også du e mer grasiøs i bevegelsan og my bedre fysikk, så e du for hard da eller? Syns du å Vilde e de to beste æ da… Jaja… Kjæmpe masse lykke t i NM!! 😀

    8. Digger deg! Heier på deg! 😀
      Nå aner jeg ikke hva dommerne ser etter når de kårer plasseringene men jeg synes du var mye mer grasiøs og har mye finere kropp/fysikk enn andreplassen, men stakkar hun må ha vært grisesliten siden hun gikk på først!

    9. Du var helt nyyydelig der oppe! Jeg vet ikke heller så mye om hva som trekker opp eller ned, men selv om du ikke hadde hår og sminke hjelp så så du helt fantastisk ut! Har fulgt deg og de andre jentene på fitnessbloggen, utrolig bra jobba!:)
      Lykke lykke til i NM!

    10. Jeg føyer meg i rekka og sier at jeg også synes at du var den som så desidert flottest ut, men nå vet heller ikke jeg hva dommerne dømmer etter. Også er jeg også nysgjerrig på den gyngingen til hun første som gikk på. Det så merkelig ut! Uansett, gratulerer så masse med tredje plass 😀
      Jeg er en ganske så ny følger av deg, men må si at det er veldig motiverende å lese bloggen din. Kanskje du kunne kommet med noen tips om hvilke øvelser det er lurt å starte med hvis man vil begynne med fitness og hvor ofte for å få noe resultat, samt dine favorittøvelser? 🙂

    11. Jeg må si meg enig med de andre, du var uten tvil den flotteste på scenen, en fantastisk fysikk i kombinasjon med fine bevegelser 🙂 NM blir spennende kjenner jeg!

    12. Hva er det du sier???? Skal de ikke fortsette å selge Whey cooler??? Endelig funnet proteiner jeg kan leve med, også skal de vekk? Må jeg hamstre???
      KlemM

    13. Helt enig med de andre, skjønner ikke at du kom under nr 2? Syntes ikke posteringene hennes var noe bra i det hele tatt, var ganske spesielt å se på henne siden det så ut som at hun kanskje hadde på seg for høye heler? Føler heller ikke hun hadde så markerte muskler som dere andre, MEN jeg er ikke noen ekspert på område.. 🙂

    14. Tinafighter: Hehe, gøy å høre ja! En av mine bestevenner som roper og heier på meg 🙂 Jeg ANER ikke hvor mange kcal eller gram protein jeg spiser, jeg gjør akkurat det coachen sier jeg skal gjøre bare 🙂
      Hanne: Alle poserer på hver sin måte, så kanskje det er hennes måte å gjøre det på? 😛 Helt ærlig så veit jeg ikke!
      Mette: Jeg tror ikke jeg var for hard, veldig fornøyd selv iallefall 🙂
      Kristina: Nei, faktisk har jeg ikke peiling! Hadde vært gøy å vite det da… 🙂
      ByCelina: Det kan jeg komme med et innlegg om ja! 🙂
      Ultrababe: Jaa, da lønner det seg å hamstre 😉 Pakketilbudet de har ute nå er jo et godt alt. for deg da!
      Inger Marie og Iris: Vi poserer alle forskjellig, jeg veit iallefall at jeg skal terpe på mine til NM!!! 🙂

    15. Drea: Hun gikk på først, så det var nok utrolig tungt å stå der så lenge! Jeg sleit enda jeg gikk på sist liksom :b synes alle vi 4 så fantastisk ut det oppe 😉

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg