Hjelp søkes & cravings

God morgen alle sammen! 🙂 Som jeg har nevnt tidligere går det hardt utover hud og hår å være på diett. Kroppen prioriterer å bruke energien på mer viktige funksjoner, og derfor er det eksta viktig å ta vare på hud/hår under en diett. Jeg passer derfor på å bruke mest mulig naturlige produkter, uten parfyme og parabener. På scenen kommer jeg til å bruke sminke fra. bla Nilens Jord og hårstyling fra GB by Gun-Brit, som fås kjøpt hos Makestyle. Men uansett hvor bra kvalitet jeg har på produkter, hjelper det ikke når jeg ikke akkurat er verdensmester når det kommer til styling. Før NM er jeg så heldig å få hjelp av stylist Ronja Aunaas Hauan til makeup og hårstyling. Men i Stavanger er jeg on my own, og lurer derfor på om det finnes noen der ute som hadde hatt anledning til å hjelpe meg på morgenen neste lørdag? Jeg hadde satt utrolig stor pris på det, så om du føler deg kallet til oppgaven – bare skrik ut 🙂 

Blir fort kaldt til ei lita jente mellom poserings-rundene 😉 

Nå som det nærmer seg konkurranse med stormskritt merker jeg at jeg har mye mer cravings enn før. Etter konkurransen blir det spisekveld, og jeg har lyst på alt! Jeg savner frukt, pannekaker, lakris, peanøttsmør, sushi, rundstykker, nøtter, boller og proteinbarer helt usannsynlig mye – men jeg tviler på at det blir plass til alt 😉 Derfor må jeg iallefall gjøre plass til mine to største cravings, som er litt sære! Når jeg bodde på Hawaii levde jeg så og si på Acai-bowls og banana bread om dagene, og det har jeg virkelig savnet etter jeg kom tilbake. Jeg trodde ikke vi hadde ingrediensene til å lage dette her i Norge, men på Iherb fant jeg alt! Det var derfor jeg glad jente som åpnet pakkene sine igår 🙂 Nå skal det bakes her i huset, nyt lørdagen alle sammen!

30 kommentarer
    1. Hei. Lurte bare på en ting, når du bestiller så mye fra iHerb deler du det opp i mange små pakker til under 200 kr, pga frakt og toll? 🙂
      Kjempebra form på deg foresten, håper det går veien i Stavanger 😀

    2. Heihei og takk for i går 🙂 Jeg var jo nervøs som bare det da jeg var på Kaliber, og følte meg totalt malpassert, men det var moro å se deg! Kan dessverre ikke hjelpe deg, men jeg skal heie på deg her hjemme fra Trondheim 😉
      Du er nødt til å legge ut oppskrifter, da. Jeg er veldig nysgjerrig på hva Acai-bowls er for noe 😉
      Ønsker deg en strålende lørdag, søta!

    3. Gleder meg til oppskrift 😉
      Skulle gjerne ha gitt deg en hjelpende hånd, men jeg er garantert mer cluelsee enn deg når det kommer til styling! Håper du finner noen flinke som kan gi deg en hånd….

    4. Snaart ferdig med diett, nå. Det nærmer seg! Tror ikke jeg en gang klarer å fatte hvor mye styrke det må til for å få til det du klarer. Du er en stor motivator!
      (ikke type: slanke seg bort. Men type: vise at man kan hvis man vil! At målene man setter seg er oppnåelige.)
      Heia heia!

    5. Er ikke så heldig at Stavanger Open tilfeldigvis vises på tv eller nett-tv vel? Hvilken i tilfelle?

    6. herlig:D fortår cravlingsene dine! fantastisk bra gjort at du holder det ut, uten å sprekke! har selv syke sjokoladecravlings fortiden, og jeg er ikke i nærheten av noe diett engang!!

    7. acai er så nydeli, spiste det hele tiden når jeg var i brasil, var en blanding av acai, banan og honning.. snaddersnadder:) du må dele oppskrift:)

    8. hei, du er virkelig min store inspirasjon, skulle gjerne lært litt å trent med deg en dag.
      Jeg jobber som frisør, å skulle gjerne hjulpet deg med hår og make- up. men jeg bor i trondheim så det blir litt vanskelig : (

    9. Hadde det ikke vært for at det er i stavanger, så hadde jeg så klart kunnet hjelpe deg!! Er litt for langt unna.. Håper ddu finner noen til å hjelpe deg da ! 😉

    10. Hei Nora 🙂 Jeg følger bloggen din hver dag og beundrer deg, du er fantastisk flink! Jeg har sett den enorme utviklingen din og den er utrolig!:) Jeg ser at du bruker Stevia som søtning og har litt spørsmål anngående de som jeg håper du kan svare på. Jeg har aldri brukt iherb før og heller ikke Stevia. For det første er det lovlig å importere? Og så lurer jeg på om de er tilsatt alkohol for når jeg søker på “clear stevia” så er det mange typer så jeg aner ikke hva jeg skal velge :O En er uten alkohol står det, så er resten med da? Det er jo en jungel av Stevia på iherb. Og de med smak, for eksempel English Tofee, hva er da tilsatt i den? Håper du kan svare en litt forvirret, framtidig iherb kunde :O

    11. Åh, du må skrive ned det du bestiller. Jeg blir så inspirert, men synes det er vanskelig å hvite hva som er brukbart og hva som ikke er det.. 🙂

    12. E jo faen mæ føggelmat dette. Kan jo itj overlev på å ha i sæ føggelfrø, jord… kan jo itj et som en kanin vett… bli jo bare lidelse te slutt av det… foreslår omlegging av kosthold til McDonalds og BurgerKing 3 ganger om dagen… Sånn at du nyter livet litt hvertfall…. Føggla må få et frø, men itj ordntli folk.
      Hvis du vil ha eksempla på folk som ordentlig og likevel e topptrent, så har æ et par slektninga ved navn Jesper og Rune som kan værra intressert i en date…

    13. kan ikke få sagt det nokk, er virkelig stor fan av deg. Ser ut som at du trener veldig bra og holder et meget godt kosthold, ikke alle menn er like seriøse.

    14. Katrine: Det er 100& lovlig å importere ja! De med clear Stevia er bare en søtning uten smak, som f.eks sukrin 🙂 Hva som faktisk er i de, er jeg usikker på. Jeg velger Better Stevia, som er 100% organisk når det kommer til de “vanlige”. Av de med smak har jeg vel alle, viktig å ha litt å velge mellom! Hovedsaken er at jeg vet at de er kalorifrie og smaker godt 😉

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg