Fredagsform

Først må jeg bare si tusen hjertelig takk for alle støttende kommentarer på det siste innlegget mitt. Selv om jeg ikke svarer på hver enkelt kommentar, så vit at jeg setter  utrolig stor pris på hver eneste en! Jeg har sagt det før og jeg sier det igjen, jeg har verdens beste lesere.

I går var jeg på formsjekk, og vi gjør noen endringer frem til neste sjekk på søndag for å se hvordan kroppen responderer. Må prøve å finne ut hvordan kroppen reagerer best på karb, slik at jeg ser best mulig ut på scenen. Snart er det klart for  ei ryggøkt, og den aller siste poseringsøvinga før Stavanger Open. 

I går droppa jeg frokostkake til fordel for frokostkjeks 😉 Blandet havregryn, eggehviter, vann, Stevia og litt bakepulver – og stekte kjeksene i ca 15. min på 180 grader. De ble overraskende gode, og gikk ned på høykant! De blir nok enda bedre med litt fiberhusk og mandelmel, det skal jeg prøve etter dietten 🙂 Mye som skal prøves når den tid kommer, i dag kom det intet mindre enn 5 pakker fra Iherb på døra! Digg!

Jeg har forresten trukket vinneren av konkurransen om Iso-Gold & tskjorte, og det ble Jane Catrine! Gratulerer så mye, pakke kommer i posten 🙂 For dere andre er det fortsatt noen igjen av pakketilbudet til Nordic Nutrition som dere finner her. Det blir en ny konkurranse over helgen, hvor dere kan vinne en egen Sodastream! Nå er det på tide å pumpe litt, ønsker dere alle en flott fredagskveld!

22 kommentarer

Siste innlegg