So long, beintrening!

Herregud. Jeg har gjennomført den siste skikkelige beinøkta mi før konkurranse, og GJETT om jeg er er fornøyd med det! Svevde litt på en rosa sky når jeg gikk ut av gymmet i dag, så god var følelsen!  Å trene bein er litt elsk/hat til vanlig, men på diett er det mest hat 😉 Neste skikkelige beinøkt blir ikke før etter NM, imellomtiden skal jeg bare pumpe lett gjennom. DIGG! Økta idag var kort og god og så slik ut:

  • Beinpress
  • Beinspark
  • Innside lår i beinpress
  • Hamstring curl
  • Strake markløft
  • Tåhev

Jeg må bare si tusen takk for alle tipsene jeg har fått i konkurransen min, jeg vet hva som skal bestilles neste gang 😉 Nå har forresten pakketilbudet jeg nevnte tidligere kommet ut, og du finner det ved å trykke her. De første 40 får tilogmed en eske proteinbarer med på kjøpet, yum! Prottisbarer skal jeg også spise om 12 dager, men enn så lange får jeg kose meg med torsken min 😉 Ha en fortsatt fin kveld alle sammen!

30 kommentarer
    1. Hva er forskjellen på den Whey Cooler og Whey Gourmet? Og bruker du Whey cooler som ren proteindrikk etter trening? Tror jeg skal slå til på den pakken, genial 🙂

    2. Trine: DET må bli et eget innlegg, for det er MYE 😉
      Karoline: Cooler bruker jeg etter trening ja, mens gourmet bruker jeg i grøt/bakverk osv 🙂 Men den kan også fint brukes etter trening. Bra pakke ja, veldig greit med mange smaker så man ikke blir lei 😀

    3. Jaaaaaaaaaaaaaaaa jeg har shoppet!!! Tusen takk for rådet! Fikk min første Wheycooler idag med ferskensmak og den er supergod ifht de andre søplepulverne som jeg aldri venner meg til!!! KlemM

    4. Gratulerer med vel gjennomført beinøkt! 😀
      Har endelig sikret meg billetter til NM, og jeg gleder meg helt sinnsykt til å heie på deg! Håper selvfølgelig å snike til meg en liten klem av deg også med mindre du har noe i mot det, om jeg finner deg blandt alle sprekingene :p
      God natt, Nora, ønsker deg en fin dag i morgen!

    5. Hei hei =)
      Ville bare si at bloggen din er veldig inspirerende =)
      Lurte på om du hadde noen tips til trening for meg? ble mamma for to måneder siden og sliter litt med motivasjoen og riktige øvelser. Hadde bekkenløsning under halve svangerskapet.
      Sette veldig stor pris på svar.
      Igjen, SUPER BLOGG og lykke til i konkuransen! =D

    6. Åh det er virkelig en deilig følelse! elsker alle endorfinene og følelsen av ei skikkelig god og hard styrkeøkt hvor du har presset deg til det ytterste. ELSK!

    7. Du ser dødsbra ut!!!! Fantastisk motiverende å lese bloggen din, også for oss “vanlige styrketrenende” 😉

    8. Hei 🙂
      Lurte bare på om du kunne tenke deg å dele oppskriften på proteinbollene med meg? 😀
      Og.. Lykke til i Stavanger Open, kjør på!

    9. Stine: Jeg vil anbefale deg å ta kontakt med en trenin gs-veileder på et senter eller lignende 🙂 Da kan du få et program som er tilpasset deg og dine behov! Håper du finner treningsgleden og motivasjonen :=
      Kari: Den er kjøpt på Gold’s Gym, Venice Beach 😉
      Hanna: Silikon 🙂
      Mari: Jeg hører på mye forskjellig, men høyt tempo og trøkk er det som går igjen 🙂
      Marita: Det skulle jeg gjerne, men jeg har glemt den 😛 Jeg lover å lage nye etter konkurransen, og dele oppskriften!

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg