Ny uke – nye muligheter :)

Det ble ingen marengs til frokost idag. Fjern som er er med diett-hodet mitt glemte jeg helt av den i stekeovnen! Jeg får prøve på nytt i morgen 🙂  IS ble det derimot, og den ble faktisk ganske så god! Jeg stivpisket eggehvitter med sukrin og Stevia Vanilla Creme – og satte blandingen i fryseren over natta. Det som virkelig gjorde susen var sausen – sukrinmelis og Stevia Chocolate.  Isen fikk en litt rar konsistens, men jeg ser for meg at med mager kesam og vaniljeprotein hadde den blitt PERFEKT! Jeg skal lage så mye sunn og god mat etter konkurransen, gleder meg allerede 🙂 Og da skal jeg dele litt bedre oppskrifter enn dette med dere 😉 

Synd at sjokosausen ikke vises – for den var det beste med hele greia 😉 

I dag er det klart for den aller siste beinøkta mi før Stavanger Open. Da er det bare å knuse på, og få tynt lårene skikkelig! Ingenting å spare på nå, med bare 12 (!!!) dager igjen til konkurranse. Det er viktig å slappe av litt også da, og det gjorde jeg på Bluebox igår. Når man tar sol er en harryflex på sin plass – og denne gangen ble det bare en halv en! Det er nemlig ikke så enkelt å ta bilde av seg selv bestandig 😉 

Det er strålende sol og mandag, ei ny uke med nye muligheter venter 🙂 Ønsker alle ei sporty uke!!

21 kommentarer
    1. Hei!
      Har akkurat “oppdaget” bloggen din, og da jeg så det bilde av deg for et år siden ble jeg veldig nysgjerrig på kostholdet og treningen din?
      Kan du kanskje skrive litt om hva dietten din går ut på? Hvordan spiser du når du ikke er på diett osv?
      Lurte også på om du kunne skrive litt om hvor ofte du mener en må trene, og hvor nøye en må være med kosthold for å oppnå skikkelige resultater? Har ikke lyst til å begynne med fitness, men kunne veldig gjerne vært noen kg lettere. Dessuten syns jeg det er veldig pent med en markert kropp! Lavkarbo/lavkcal, eller ingen av delene?
      Setter veldig pris på svar!

    2. hei 🙂
      kan du lage et innlegg som får fin mage på kortest tid,- om du har en klump nederst på magen, plis! hadde vært til hjelp!:)
      – desperat ungdom.

    3. Hei Nora!
      Du er så flott og flink, og et prakteksempel på at det må legges ned mye arbeid for å komme seg dit man vil. Du er virkelig en fin inspirasjon, uansett hva man holder på med at idrett og andre fritidsaktiviteter. Ingenting er gratis, og det syntes jeg du er veldig flink til å få fram på bloggen! 🙂 Selv spiller jeg håndball, og satser hardt for å komme dit jeg vil. Du inspirerer meg til å trene mer og hardere. Det setter jeg virkelig pris på. Du er et så flott forbilde!
      Klem fra fast leser!

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg