Sexy back

 For meg er det ingenting som er så vakkert som en muskuløs rygg. Jeg elsker muskler generelt, men det er noe ekstra spesielt med ryggmusklene. Kanskje det er derfor yndligsøkta mi er rygg? Og for dere som ikke har skjønt det ennå – jeg skal trene rygg i dag! Skal gi ALT jeg har, og jobbe mot den perfekte ryggen. Så blir det en velforjent(forhåpentligvis) cappuccino-grøt i sofaen på Kaliber etterpå. Lykke 🙂 

Etter økta blir det poseringstrening med resten av jentene i konkurranse-draktene våre! Det blir gøy, greit å kjenne på hvordan den sitter før vi skal på scenen. Så blir det formsjekk, og jeg har en veldig god følelse før denne formsjekken. Føler selv at det har skjedd MYE denne uka, så får vi se om coach er enig. Håper alle nyter fredagskvelden 🙂

19 kommentarer

Siste innlegg