Heavy

God kveld alle sammen 🙂 Først vil jeg bare si at det er veldig gøy at så mange er med i konkurransen, jeg har fått masse gode tips! Holder den gående i litt over ei uke – håper enda flere hiver seg med 🙂 Jeg sitter i sofaen med en kopp te, og skal straks finne senga. Dagens økt var biceps & triceps, og den var tung. Viktig å presisere at det var økta som var tung, ikke vektene ;p Jeg klarer nemlig ikke å løfte like tungt lenger, kroppen begynner å merke hardkjøret nå. Kjører på som best  jeg kan likevel, og dagens økt så slik ut:

  • Bicepscurl med manualer
  • Stangcurl til hodet
  • Scottcurl
  • Hammercurl
  • Push-down
  • Smale dips
  • Franskpress

Etter økta var det klart for litt egenpleie, med en tur til frisøren. Det er jo den “totale pakka” man dømmes i i bodyfitness, og selv om håret langt i fra spiller en stor rolle synes jeg det er godt å ha det klart til konkurranse uansett. Jeg har nå langt og superfint hår fra Rapunzel of Sweden, og som dere ser ble jeg veldig fornøyd!  Jeg bestillte europeisk hår, som blandet seg godt med mitt eget 🙂 Veldig fornøyd er jeg også med Cutler-skjorta mi, han vinner Mr. Olympia!!!

Hva har du trent i dag?

19 kommentarer
    1. Nei, jeg har ikke trent på snart to uker…. Det er pga at jeg har vært og er fremdeles syk! Kjeder meg og gleder meg myyye til jeg blir frisk, slik jeg kan trene igjen 😀

    2. Bra hår et et sunnhetstegn og teller med på helhetsinntrykket det også. I dag hadde jeg en veldig god morgenøkt med bryst og skuldre. Og avsluttet kvelden med å gå meg bort i kveldsmørket, så en planlagt 20 min tur ble på over 60. Å gå seg bort i en hastighet på ca 6km/t fører til at man brått har gått litt langt også. >_<

    3. Nydelig! 😀 I går trente jeg og min mor to saltimer. Først xycling, så core med stor ball. Det siste var desverre ikke noe særlig. Det ble mer fokus på å holde seg på ballen, og dermed klarte vi ikke å kjenne noen av styrkeøvelsene skikkelig. Men da har vi prøvd det, og vet at vi styrer unna det neste gang 🙂 Man lærer mens man lever ^^

    4. I går var det kondisjon og styrke overkropp, i dag blir det kondisjon og styrke mage, rumpe og lår! Gleder meg!!! 😀

    5. Hei Nora, først og fremst må jeg si, du inspirerer!
      Jeg lurer på noe, og ble ” henvist” av gutta på Fitnessbloggen om å høre med deg. Det har seg slik at jeg skal ta silikon om litt over 1 mnd tid. Og da blir det jo ikke noe trening på 6 uker. kjenner meg litt stressa pga dette. Vet du om det tar lang tid før man finner styrken igjen? Og hvordan er trening av bryst etter dette? Legen fortalte at muskelen vil være for alltid ganske så svekket, og jeg vil aldri kunne oppnå stor styrke på bryst. Hva tenker du om dette? Og hvordan kan jeg forvente treningen etter operasjonen? Håper du tar deg tid til å svare, ville blitt glad:)

    6. Anette: Det tar tid ja, sånn er det bare. Desverre :/ Men noen går tom lenger enn 6 uker før det er helt grodd og de kan trene igjen. Da sier det seg selv at man mister muskelmasse og blir svakere. Når det kommer til trening av bryst i etterkant, så vil jeg tro at dette avhenger om du tar over/under muskelen ( hør med legen om dette!!) Jeg er ikke supersterk i bryst, og om jeg hadde vært sterkere uten innleggene får jeg vel aldri vite ;P
      Vær innstillt på at det blir en overgang – og at det tar tid å hente seg etter en slik operasjon 🙂

    7. Takk for svar 🙂 Jeg skal ta under muskel, da jeg er ganske tynn på overkroppen og de mente det ville være det peneste. Hvor mange uker brukte du på å hente deg inn igjen? 🙂

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg