Formsjekk

Det har blitt fredag igjen, og det betyr  formsjekk på Kaliber. Denne uka er jeg egentlig litt misfornøyd med fremgangen min. Både mål og vekt sto bom stille, og det kan jeg ikke si at jeg liker spesielt godt. MEN, coach Gunnar så forskjell på lårene og det er jo bra 🙂 Det er ikke så mye fett igjen nå – og jeg skal bruke de siste ukene på å brenne bort den siste resten! Ingenting å spare på nå 😉

Selv om jeg kunne vært mer fornøyd med ukas fremgang gjelder det å fokusere på det positive, og gjøre ting som gjør meg glad 🙂 Derfor har jeg både bestilt meg time til massasje neste uke og  hair-extensions! Jeg bestillte dette settet fra Rapunzel of Sweden, og jeg gleder meg skikkelig til det kommer i postkassa 🙂 Bodyfitness handler jo om å være fit & superfeminin , og hva er vel mer feminint enn langt hår? Anyways, nå skal jeg bare kose meg med sofaen og  Solo ( Fun Light blandet med Farris) resten av kvelden, i morgen klokken 3 tar jeg endelig helg! Ønsker dere alle en fantastisk fredagskveld 🙂

20 kommentarer

Siste innlegg