Practice makes perfect

God morgen 🙂 Jeg sitter ute i sola med verdens beste grøt, som er vel fortjent etter en lang runde med morgencardio. Cappuccino-grøten er jo min all time favorittgrøt, og en liten tvist gjorde den faktisk ENDA bedre 🙂 Jeg kokte vann og blandet ut pulverkaffe i ei skål, før jeg tilsatte havregrynene i går kveld. Med English Toffe & Hazelnut Stevia lot jeg det stå over natta, sånn at smaken trakk seg godt inn. Så var det bare å tilsette Whey Gourmet med smak av Cappuccino Frappe fra Nordic Nutrition etter cardio, og vips – tidenes frokost 🙂 

 Nå er det straks klart for skole, og seinere i dag blir det ei styrkeøkt på armene. Endelig gått av meg stølheten i beina, men nå er det som er stiv som en stokk! Er det ikke det ene, så er det det andre 😉 Sånn går det når en står på badet og øver på poseringer, strammer og flexer alt jeg har! Poseringene sitter fortsatt ikke helt som de skal, og med kun 24 dager igjen til konkurranse er det bare å øve! Practice makes perfect 🙂 

Ønsker dere alle en strålende onsdag, vi er halvveis til helg!

31 kommentarer

Siste innlegg