Chest-day

Jeg våkna med bein så stive som tømmerstokker idag, økta i går reiv godt! Jeg pleier alltid å droppe morgencardio dagen etter bein, for å la lårene hvile litt. Blir kveldscardio på Lillesand istedet 🙂 Jeg hadde som nevnt en liten shoot med Fitnessbloggen i går, og bildene + et intervju finner du ved å trykke på bildet under.

Jeg er akkurat ferdig med dagens styrkeøkt, i dag var det klart for bryst. Det var ei god økt, jeg klarte faktisk flere brede dips enn jeg noengang har klart før!!! Liker å innbille meg at jeg har blitt sterkere, men det er nok heller grunnet at jeg ikke har så mye dødvekt å løfte på lenger 😉 Gøy er det uansett, og dips er uten tvil min favorittøvelse for brystet. Økta i dag så slik ut:

  • Skråbenk med manualer
  • Decline i Hammerstrength
  • Flyes
  • Brede dips
  • Cablecross
  • Push-ups

 

 

 

Hva er din favorittøvelse for bryst? 

17 kommentarer
    1. Du er utrolig flink Nora!
      Jeg har faktisk begynt å trene igjen etter jeg leste bloggen din. Du har inspirert meg. Skal ikke bli like opptatt av det som deg, men jeg vil bli i bedre form og få litt muskler. Takk skal du ha, glad jeg endelig har fått tilbake treningslysten!
      http://elismar.blogg.no/1314718271_stl.html – skrev litt om deg på bloggen min. 🙂

    2. Du er virkelig flott!! 🙂
      Men bare et spm til intervjuet ditt: Hvorfor er spinning “galt”? Det er jo super kondisjonstrening?

    3. Pia: Jeg bruker Stevia med smak, bare fordi jeg synes det blir myyye bedre enn med sukrin 😉 Da blir det grøt med sjokolade og toffe-smak, NAM! Men det er bare å bruke sukrin også 🙂
      Tina: Det er ingen verdens ting som er feil med spinning! 🙂 Jeg ville bare poengtere at styrketrening er mye mer effektivt når det kommer til å forme kroppen 🙂 Enig med deg, spinning er veldig god kondisjonstrening 🙂

    4. Jeg trener ikke bryst isolert. Får det gjennom andre øvelser som dips ol.
      Det er så gøy å se formen din forandre seg fra uke til uke. Nesten fra dag til dag! Du er utrolig motiverenede med ditt gode ståpå humør og viljestyrke.
      Ha en fin dag!!! 🙂

    5. Flotte bilder av deg! For meg er benkpress brystøkt øvelse nr 1. Beste “base” øvelsen 🙂
      Dips hører også med til favorittene; men den er en favoritt i dét den tar bra….ikke i at jeg “elsker” å gjøre den…puh, tungt da! 🙂

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg