Torsdagsfri

Idag er det treningsfri, og det betyr mindre mat og mer cardio. Jeg blir fort lei hvis jeg skal gjøre det samme i 1,5 time, og derfor liker jeg å variere cardioøktene mine. Før frokost ble det derfor 30 min på både ellipsemaskina, stepmaskina og på mølla. Går mye fortere sånn synes jeg, pluss at det er lettere å motivere seg for en halvtime enn 90 min 😉 Etterpå ventet min velfortjente protein-iskaffe, YUM! 

I bodyfitness er skjønnhetsbiten også veldig viktig, nesten som en missekonkurranse med muskler 😉 Hud og hår skal se sunt og friskt ut,  løsnegler og løsvipper må på – og ikke minst så må fargen være på plass. Selv om vi blir sprayet før selve konkurransen er det greit med litt farge på kroppen fra før, og da er solariumet en god venn å ha! En blir litt smårar av å drive med denne fantastiske sporten,  og derfor dukker mine crazy-eyes opp når blodårene vises 😉  Hurra for harry-flexing!



Som nevnt er det viktig å ha sunn hud, og det henger jo ikke akkurat sammen med mye solarium. Jeg skal ærlig innrømme at jeg ikke har vært verdens beste til å passe på huden min tidligere, men det skal det bli forandring på nå! I går var jeg hos fantastiske Elin på Klinikk Stokkan, som ga meg både gode råd og produkter for å passe på huden min. Utrolig dyktig dame, og bloggen hennes finner du ved å trykke her. Må bare si tusen takk, det ble litt fullere i badehylla mi nå 😉 

I morgen er det formsjekk, og jeg gleder meg! Føler at jeg har hatt god fremgang uka her, så det blir spennende å høre om coach Gunnar er enig. Skal selvfølgelig holde dere oppdatert, kjære lesere! Setter så utrolig stor pris på alle gode ord og kommentarer, dere er fantastiske alle sammen 🙂 

25 kommentarer

Siste innlegg