En spisedag i bilder

Mange av dere har spurt hva jeg spiser på en spisedag, så i går tok jeg bilder av alt jeg spiste! Ufattelig mye en liten kropp kan få i seg iløpet av en dag 😉 

Etter den fantastiske frokosten min følte jeg at jeg måtte ha en liten snack før bootcamp. Det ble et lite måltid med jordbær, bringebær, eple, banan og mager kesam. Har ikke ord for hvor godt det var å spise banan igjen! Så godt var det at jeg spiste en etter bootcampen igjen også 😉 

Så var det klart for sushi på Kos for å feire bursdagsjenta Christine 🙂

To veldig fornøyde frøkner etter første runde med sushi!

Så ble det litt sushi til 😉 Det er ikke fullt før det renner over!

Før ryggøkta mi ble det noen himmelske proteinboller og proteinbar. Ingen spisedag er komplett uten 😉 

Til middag serverte jeg hjemmelagde hamburgere med salat og ovnsbakt søtpotet. Lykke 😀 Jeg skulle egentlig lage hamburgerbrød, men tiden strakk ikke til. Da ble det fullkornspita istedet, og jeg kan med hånden på hjertet si at dette er det beste måltidet jeg har spist på en evighet!

Intet måltid er komplett uten dessert, og det ble det på denne jenta også! Mer boller med syltetøy rørt av jordbær, bringebær og stevia + MASSE vaniljekrem av eggeplommer. YUM 😀 

Alle lagre er fyllt opp av all denne maten, og jeg har masse energi til ei ny uke! Skal gi 100% på trening og kjøre knallhardt på, for nå er det ikke lenge igjen 😀 

18 kommentarer

Siste innlegg