Cutler

Nå er det helg for alle penga! 🙂 Jeg er ferdig med den siste doggcrap økta mi på ei stund, skal tilbake til å trene mer volum igjen. Kroppen trengte et lite avbrekk, og det var gøy å prøve en stikk motsatt treningsmetode enn jeg har brukt kjøre. Men jeg kjenner at det skal bli godt å trene styrke fem ganger i uka igjen, og ikke minst å trene sammen med verdens beste treningspartner Paul igjen!  

Coach var fornøyd etter formsjekken i går, og jeg fikk bekreftet at jeg er i rute. Det var utrolig godt å høre, da jeg følte meg litt sliten og slapp i kroppen i går. I dag er derimot humøret og formen på topp igjen, og jammen tittet sola frem også! Høydag er alltid like gøy, med både riskaker og rosiner etter trening spretter blodårene frem både her og der 🙂 En iskald Whey Cooler blandet med Farris Bris på verandaen er ikke feil det heller 😉  

Cutler Athletics! Digger den mannen – en dag skal jeg bli like stor 😉 


Ha en fantastisk fin helg alle sammen!

15 kommentarer

Siste innlegg