Mandagsmorgen :)

Yndlingsgrøt og yndlingste 🙂 Herlig start på uka!  Det er mandag, og jeg kjenner at jeg er skikkelig klar for den uka her!. Helgene på diett er ikke superspennende akkurat, så det blir god tid til å slappe av og bare ta livet helt med ro. Det gir energi til både kropp og sjel 😉 Energien skal jeg bruke på trening ikveld, ei skikkelig brystøkt med big P står for tur. Digg!

Vi har kommet til uke 32 nå, og i uke 38 er det showtime for første gang! Sykt å tenke på, det skal bli så gøy 🙂 Med så kort tid igjen er det bare å terpe på poseringer, og  det fikk jeg gjort endel av i helga. Vi er så utrolig heldige som har så flinke folk til å hjelpe oss på gymmet,  Kalibergjengen stiller alltid opp! I helga var også Edmund med å hjalp oss, og jeg plukket opp mange gode tips fra han. Gull verdt å få hjelp fra så flinke folk! Det er bare å øve på poseringer hver dag som kommer nå, og satse på at det vil sitte til slutt. Nå kaller jobben, håper alle har en herlig start på uka!

28 kommentarer

Siste innlegg