Ny favoritt :D

Byebye sjokkisgrøt – hello cappuccinogrøt 😀 Denne grøten er nesten for god til å være sann! Jeg gikk morgencardio nesten dobbelt så fort idag, bare fordi jeg gledet meg sånn til å spise frokost når jeg kom hjem. Haha,  man blir litt smårar av å drive med sporten her 😉 Anyways, på mandag kom det pakke fra sponsor Nordic Nutrition i posten med masse snadder i! Endel av produktene har jeg prøvd før og vet at jeg liker – mens noen er helt nye. Moro å prøve nye ting, og jeg kommer til å være 100% ærlig på hva jeg synes om dem. Liker jeg det ikke, så liker jeg det ikke 😉 Men cappuccino frappe er allerede blitt en soleklar favoritt, perfekt i proteinkaffe også!

Siden to av jentene trakk seg fikk jeg en stor sponsorpakke denne gangen – med ekstra giveaways til dere!! Det vil komme flere konkurranser etterhvert, og husk at det er fortsatt ikke for sent å delta på den første giveawayen!

Veldig fornøyd med denne pakken 😀 

25 kommentarer

Siste innlegg