Sola skinner, og jeg er så glad :D

Endelig helg!!! 🙂 Så utrolig herlig følelse å være ferdig på jobb idag, spesielt når det er sol og sommervær her i Trondheim. DIGG! Godt å kunne kjøre cardio ute i shorts, så får kroppen litt brunfarge samtidig 🙂 Coach Gunnar var fornøyd med ukas resultat, og derfor har jeg refeed-dag idag. Det betyr rett og slett at jeg spiser mer karbohydrater enn vanlig  – HALLO jordbær og frukt 😀 I tillegg syntes jeg at jeg fortjente en ekstra belønning, så jeg kjøpte meg ûberkule nye solbriller idag også 🙂  Nå er det straks klart for kino, håper dere alle har ei herlig helg!



Lørdagslykke! 

30 kommentarer
    1. Du er så tøff og viljesterk. De fleste andre spiser is på spisedag, innbiller jeg meg, men du, du bare koser deg med jordbær. Og gjør alle andre glade med din glade blogg 🙂

    2. Ser du begynner å komme i konkurranseform – mye mer definert! Flott -da kan du unne deg litt for å holde forbrenningen oppe 🙂 Har et spørsmål jeg har lurt på – håper det ikke er skremmende (spør siden jeg vet du har coach og det tross alt er endel uker igjen). Hvordan håndterer dere at kroppen kan samle opp vann på konkurransedagen? Jeg håper ikke jeg skremmer deg, men det kan jo skje. Mener Olympia mester Jay Cutler mistet tittelen ett år pga at kroppen hans samlet opp vann i løpet av et par timer. Jeg er jo litt interessert i det matmessige her også 😉

    3. Nydelige solbriller 🙂
      Håper du koste deg masse i går. Er det lov å spørre om hvor mange kalorier du spiser på en spisedag? Regner med at den ikke er helt fri 😉

    4. Inspirerende blogg! Drev på sånn tidlig i tjueårene selv, og kjenner til drivet det gir å ha klare mål. Kommer til å følge med deg:-)
      Min type trening vil ikke komme i nærheten igjen. Jeg vier meg til den tradisjonelle kampsporten jeg drev med tidligere, og vier all trning til naturlige former nå. Borte er målene om å bygge masse (slik jeg gjorde en periode). Nå er det den mentale biten som blir viktigst, samt perfeksjonering v det jeg en gang var så flink til.
      Lykke til fremover. Vi “snakkes” helt sikkert. Godt å lese om folk som er så motiverte for treningen sin!

    5. Mathias Folke Nordby: Tusen takk for det!
      Treningsblogg: Det er det! [email protected]
      Kåre Trælnes: Ja, det var diiigg 😉
      Lina Wickman: Takktakk, det gjorde jeg virkelig!
      sunthjerte: Takk for det, håper din helg var fin også 😀
      Michaelsblogg: Det SKAL bli iallefall!
      Anna: Jeg ANER virkelig ikke ;P Jeg spiser bare det jeg får beskjed om jeg!
      frisksomenfisk: Takktakk 😀
      Pappa: Deeet har jeg ikke sett 😉
      Martine: Beste jeg vet 🙂
      fineliner: Hehe, nei – hadde det bare vært så vel 😉
      lilleproteiin: NYT DET 😀
      Mira: Tusen takk 🙂
      Marit: Ikke spisedag idag da, kun refeed! Det er en planlagt dag hvor jeg spiser mer karb bare 🙂
      Cecilie: Det synes jeg også 😉
      itstraining: Takk for det!
      Julie: Mhm 😉
      healtylicious: KOS DEG!
      Hermetikk fra Svenskhuset: Jeg er så heldig at jeg har utrolig flinke folk som følger meg opp, og jeg stoler 100% på dem 🙂 Selvfølgelig kan ingen være sikker på hvordan kroppen vil reagere, men jeg kommer bare til å gjøre akkurat hva jeg får beskjed om – så regner jeg med det går bra!
      Julie Kvalvik: Takk for det 🙂
      Julie Tennes: Golds Gym, Venice Beach 😉
      Egil: Venice beach baby!
      Charlotte: Tusen takk 🙂
      Kristine: Ikke spisedag igår, kun refeed. Men ellers på spisedag gidder jeg ikke å telle kcal 😉
      Nikoline: takk, håper du har kost deg også 🙂
      sortbelte: Tusen hjertelig takk, lykke til til deg også 🙂

    6. Jeg kan ikke forstå at når jeg var på Venice Beach så hadde de bare for små størrelser til meg. Det er vel ikke helt sannt. De hadde type XXXXL som til og med hadde sett stort ut på Coleman. Kjøpte noen slike singletter, men tror jeg må vente 10 – 20 før jeg passer inn i dem 😉

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg